
Przedsiębiorca, mówca, trener i coach. Od ponad dekady związany z branżą contact center, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie zarządzał grupą 130 osób. Wiceprezes Contact Center One oraz właściciel Sales Management Coaching. Prowadzi bloga KarolFron.pl, na swoim kanale na YouTube zamieszcza filmy instruktażowe i szkolenia dotyczące kompetencji sprzedażowych oraz zarządzania zespołami.
Artykuły
- 7 zasad, których wdrożenie pozwoli ci podwoić sprzedaż Tylko on-line nr 11/2017
- AIDA w sprzedaży przez telefon nr 11/2017
- Od kogo kupujemy, czyli atrybuty skutecznego sprzedawcy Tylko on-line nr 12/2017
- Każdy klient jest inny nr 13/2017
- Jak brak sprzedaży zabija rokujące biznesy? nr 14/2018
- Bariera sekretarki/asystentki – jak się przez nią przebić? Tylko on-line nr 15/2018
- Poznaj mnie, polub, zaufaj i zapłać nr 16/2018
- Sposoby klientów na utrudnienie nam pracy nr 16/2018
- Z telemarketera na team leadera nr 18/2018
Toolbox
-
Dzwonienie na zimno metodą ZAPROŚ
nr 19/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Jak radzić sobie z najczęściej pojawiającymi się obiekcjami ze strony klientów
nr 16/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Typologia klientów
nr 13/2017Doskonalenie zawodowe -
Rozmowa telefoniczna z klientem wg metody AIDA
nr 11/2017Skrypty rozmów i scenariusze