
Z wykształcenia historyk, pasjonat kawy i dobrego marketingu. Od 2012 związany z producentem kawy – Tommy Cafe ze Skoczowa. Swoją przygodę z kawą rozpoczął od pracy u podstaw, by z czasem zająć się tworzeniem treści, projektami sprzedażowymi i marketingowymi w ramach organizacji. Dziś, pełniąc funkcję kierownika ds. sprzedaży i marketingu, razem ze swoim zespołem sprawia, że dobra kawa dociera do coraz większej liczby filiżanek.
Artykuły
- Spójrz na swój produkt oczami klienta Tylko on-line nr 26/2020
- Proces zakupowy oczami klienta B2B: Mateusz Jonkowski - Tommy Cafe nr 26/2020
- Jak prowadzić skuteczny small talk i dlaczego to się opłaca? nr 32/2021
- Handlowiec nowych czasów nr 34/2021
- Dlaczego nie warto być handlowcem? Tylko on-line nr 36/2021
- Sprzedawca na szóstkę nr 36/2021
- Jak utrzymać i budować relację z klientem bez spotkań fizycznych nr 37/2021
- Jak sprzedawać na mocno konkurencyjnym rynku nr 38/2022
- 5 rzeczy, które możesz zrobić, by oswoić się ze swoim telefonem nr 39/2022
- Słuchaj z empatią i przestań tyle gadać nr 40/2022
- 5 rzeczy, które sprawiają, że oferta zwróci uwagę klienta nr 40/2022
- Jak dojść do prawdziwej potrzeby klienta? nr 41/2022
- Jak zwiększyć procent monetyzowanych szans sprzedażowych? nr 42-43/2022
- Jak sprzedawać, kiedy klienci boją się kupować? nr 4/2023