
Artykuły
- Z pamiętnika nie tak starego subiekta, czyli o tym, że warto klientów słuchać nr 15/2018
- Negocjacje w praktyce: analiza pozycji negocjacyjnych nr 17/2018
- Sprzedaż jako połączenie sztuki i matematyki Tylko on-line nr 18/2018
- Kupi nie kupi? nr 19/2018
- Przecież już kupił… Tylko on-line nr 20/2019
- Wiedzieć co, kiedy i jak, czyli plan spotkania handlowego nr 21/2019
- Savoir-vivre w sprzedaży: Kiedy popełniłeś gafę nr 22/2019
- Polityka i sprzedaż, czyli 8 polityków, z których warto czerpać inspirację nr 24/2019
- Dobra oferta, czyli jaka? nr 24/2019
- Sztuka i sprzedaż, czyli 5 artystów, którzy mogą być inspiracją dla handlowców nr 27/2020
- 7 piosenek z przesłaniem dla handlowców nr 31/2020
- Mówić prawdę czy kłamać – hamletowski dylemat sprzedawcy Tylko on-line nr 32/2021
- Aby raporty nie zabierały cennego czasu... nr 35/2021
- Kiedy klient zajmuje zbyt wiele czasu... nr 37/2021
- Etyka sprzedaży, czyli co? nr 38/2022
- Czy i kiedy warto jeździć do klienta? nr 39/2022
- Zasady wywierania wpływu na ludzi - co innego znać, a co innego stosować! nr 41/2022
- W pułapce konsekwencji nr 1/2023
- Mobbing w zespole nr 2/2023
Toolbox
-
Najczęstsze błędy przy tworzeniu oferty dla klienta
nr 28/2020Oferty i prezentacje -
Plan spotkania handlowego
nr 21/2019Formularze -
Checklista: 10 sposobów, aby (nie)zniechęcić klienta do zakupu
nr 20/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Ankieta do badania zamiarów zakupowych klienta
nr 19/2018Formularze -
Arkusz do analizy pozycji negocjacyjnych
nr 17/2018Formularze -
Umiejętności i kompetencje sprzedażowe
nr 9/2017Doskonalenie zawodowe