Strategie sukcesu

nr 35/2021

Wspomnienia sprzedawcy: Jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji?

Wspomnienia sprzedawcy: Jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji?

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 17: Co robić, gdy czujemy brak motywacji i wypalenie sprzedażą?

Czytaj więcej
nr 35/2021

Jak się wyróżnić, jeżeli wiele firm sprzedaje bardzo podobny produkt?

Jak się wyróżnić, jeżeli wiele firm sprzedaje bardzo podobny produkt?

Kiedy w naszym kraju skończył się mało chwalebny okres występowania na sklepowych półkach jedynie octu, wpadliśmy w drugi koniec skali – nagle zalała nas lawina wszelkich dóbr. Dla przykładu: lodówki z jogurtami w supermarkecie mogą dziś liczyć sobie kilkadziesiąt metrów długości i mało kogo ta sytuacja dziwi. Liczba dostępnych produktów jest tak duża, że jest prawie pewne, że ktoś, gdzieś, sprzedaje...

Czytaj więcej
nr 35/2021

Planowanie negocjacji: jak uniknąć targowania się z klientem?

Planowanie negocjacji: jak uniknąć targowania się z klientem?

Michał od 3 lat jest sprzedawcą w salonie samochodowym. Pewnego dnia przyszedł do niego Tomek, który chce dokonać zakupu, bo ma potrzebę wymiany swojego auta na lepszy środek transportu. Zadaniem Michała jest zawsze doprowadzenie do tego, by klient kupił u niego auto. Dodatkowo, ma je kupić za jak najwyższą cenę, poprzez oferowanie dodatkowego wyposażenia. Tomek zaś ma konkretną pulę środków,...

Czytaj więcej
nr 35/2021

Współczesne metody i techniki sprzedaży ‑ część 7. Metoda RAIN Group

Współczesne metody i techniki sprzedaży - część 7. Metoda RAIN Group

Być może fani naszego sprzedażowego serialu od pewnego czasu zastanawiają się, kiedy w naszej wspólnej podróży poprzez różne „krainy” sprzedawania pojawi się metoda RAIN lub jej rozszerzenie, którym jest Insight Selling. To właśnie ten moment. Przyznam, że jest to podejście bliskie mojemu sercu – jej autorzy starają się znaleźć złoty środek między skrajnościami oraz włączyć istotną część nowych odkryć...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 34/2021

Nowe czasy, nowa oferta wartości?

Nowe czasy, nowa oferta wartości?
  • Czym jest oferta wartości i dlaczego czasami należy ją zmienić?
  • Jak dokonać trafnej analizy obecnej oferty wartości?
  • Jak znaleźć swoją unikalną wartość dla klienta?
Czytaj więcej
nr 34/2021

Wspomnienia sprzedawcy: Jak przykuwać uwagę klientów przez telefon?

Wspomnienia sprzedawcy: Jak przykuwać uwagę klientów przez telefon?

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 15: jak przykuwać uwagę klientów w trakcie popularnej „obdzwonki”?

Czytaj więcej
nr 34/2021

"A co by nam Pan podpowiedział?"

"A co by nam Pan podpowiedział?"

Poprzez zadane w ten sposób pytanie klient wyraża uznanie dla wiedzy handlowca i zaufanie do jego wskazówek. Sprzedawca staje się w takiej sytuacji nie tylko dostawcą konkretnego produktu czy usługi, ale także partnerem w biznesie, którego zdanie ma znaczenie. Jest ekspertem.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama