Strategie sukcesu

Tylko on-line nr 33/2021

Warunki handlowe wspierające realizację strategii sprzedaży

  • Jak negocjować warunki handlowe, aby były efektywne?
  • W jaki sposób rabaty kaskadowe mogą wesprzeć rentowność?
  • Dlaczego warto udzielać rabatów retrospektywnych?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 33/2021

Zwinne zarządzanie projektami – Scrum i Agile

Jeżeli przyznawano by Nagrodę Nobla w dziedzinie zarządzania projektami, niewątpliwie pewnymi kandydatami do jej otrzymania byliby: Jeff Sutherland, Ken Schwaber i Mike Cohn za wkład w wynalezienie Scrum. Mimo że popularność tej metody rośnie z dnia na dzień, mało kto spoza sektora informatycznego tak naprawdę wie, na czym ona polega.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 33/2021

Skuteczne zarządzanie sprzedażą przez cele

Skuteczne zarządzanie sprzedażą przez cele
  • Czy zarządzanie sprzedażą przez cele ma sens?
  • Jak skutecznie wyznaczać cele handlowcom?
  • Jakie są największe wady i zalety zarządzania przez cele?
Czytaj więcej
nr 33/2021

Wspomnienia sprzedawcy: Jak radzić sobie ze stresem jako sprzedawca

Wspomnienia sprzedawcy: Jak radzić sobie ze stresem jako sprzedawca

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 14: Jak radzić sobie ze stresem jako sprzedawca?

Czytaj więcej
nr 33/2021

Zwiększ swój wskaźnik sfinalizowanych transakcji

Zwiększ swój wskaźnik sfinalizowanych transakcji

Na świecie jest wielu świetnych handlowców, którzy osiągają sukces w sprzedaży w 99%. Brakuje im tego 1%, czyli ostatecznego „tak” ze strony klienta, kiedy faktycznie dochodzi do sprzedaży. Co zrobić, gdy wydaje się, że zrobiłeś już wszystko, a klient ciągle – choć zainteresowany – nie zdecydował się na zakup?

Czytaj więcej
nr 33/2021

Współczesne metody i techniki sprzedaży ‑ część 5. Agile Selling

Współczesne metody i techniki sprzedaży - część 5. Agile Selling

W naszej wspólnej wyprawie po znaczących szkołach w dziedzinie nowoczesnej sprzedaży zaczęliśmy od metodyk racjonalnych, zbudowanych głównie na podstawie doświadczeń sprzedawców nowych technologii z lat 80. i 90. ubiegłego wieku. Zwieńczeniem tej części podróży było zanurzenie się w dość skomplikowany system sprzedaży CustomerCentric Selling. W poprzednim odcinku starałem się pokazać, jak możesz skorzystać...

Czytaj więcej
nr 32/2021

Wspomnienia sprzedawcy: W jaki sposób radzić sobie z obiekcjami?

Wspomnienia sprzedawcy: W jaki sposób radzić sobie z obiekcjami?

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 13: Jak poradzić sobie z obiekcjami klienta?

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama