Strategie sukcesu

Tylko on-line nr 29/2020

Zarządzanie emocjami w procesie zmiany

SS_46_28.jpg
  • Jak skutecznie przeprowadzić zespół przez proces zmiany?
  • Dlaczego całkowity brak oporu zespołu przed zmianą nie jest dobry?
  • Jak reagować na momenty kryzysowe w procesie wprowadzania zmiany?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 29/2020

Persona w omnichannel. Jak wejść w buty klienta?

ECOM_15_17.png
  • Jak wejść w buty współczesnego klienta?
  • Jak tworzyć persony bazujące na konkretach?
  • Jak umieścić personę we właściwym miejscu procesu zakupowego?
Czytaj więcej
nr 29/2020

Wspomnienia sprzedawcy: jak personalizować ofertę usług finansowych?

AS_29_74.jpg

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 11: w jaki sposób personalizować ofertę usług finansowych?

Czytaj więcej
nr 29/2020

Współczesne metody i techniki sprzedaży ‑ część 1. Model SPIN

AS_29_42.jpg

Gdy po raz pierwszy w życiu zostałem formalnie zatrudniony w roli sprzedawcy, otrzymałem krótkie przeszkolenie, wykonałem kilka wizyt w asyście przełożonego, a następnie zostałem rzucony na głęboką wodę. Po kilku tygodniach, podczas firmowego grilla, ktoś podpuścił stałego lidera rankingu, aby podzielił się z innymi radą na temat tego, jak skutecznie przekonywać. Po chwili krygowania się powiedział:...

Czytaj więcej
nr 29/2020

Jak rozmawiać z klientem o przedłużeniu umowy na kolejny rok?

AS_29_38.jpg

Rozmowy handlowe są jak taniec. A rozmowa o kontynuacji kontraktu to także rodzaj rozmowy sprzedażowej. Kto w tym tańcu powinien prowadzić – handlowiec czy klient? Kupujący czy dostawca oferty? I jak zwiększyć swoje szansę na udany, wspólny finisz? Na te pytania odpowiem w poniższym artykule.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 29/2020

Jak zarządzać percepcją klienta?

Mózg jest niewątpliwie najbardziej intrygującym narządem, jakim dysponuje człowiek. Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest, że w niemal ułamku sekundy jesteś w stanie nazwać obiekt, który nagle pojawia się przed tobą? Albo jak to się dzieje, że twój mózg w ekspresowym tempie rozpoznaje i rozróżnia tak podobnych do siebie ludzi? Wszystko to za sprawą spostrzegania, czyli percepcji. Neurobiologia i psychologia...

Czytaj więcej
nr 28/2020

Wspomnienia sprzedawcy: Jak pozwolić klientowi doświadczać twojego produktu lub usługi?

AS_28_75.jpg

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 10: Jak pozwolić klientowi doświadczać twojego produktu lub usługi?

Czytaj więcej
nr 28/2020

Jak zbierać informacje o kliencie, zanim zaczniemy z nim kontakt handlowy?

AS_28_52.jpg

Dzisiejszy klient oczekuje rozmowy opartej na wiedzy. Zmienił się jednak temat tej rozmowy. Wiedza o produkcie stanowi zaledwie bilet wstępu. Tak naprawdę liczy się to, jak dobrze rozumiesz świat klienta oraz co wiesz o wyzwaniach i szansach, które przed nim stoją. Dzięki temu łatwiej inicjować kontakt z nowym klientem i prowadzić partnerską rozmowę, w której cena schodzi na dalszy plan.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama