Strategie sukcesu

AS_21_43.jpg

Sprzedaż i filmy wideo

Marcin Wojda   As Sprzedaży 21/2019

Materiały wideo nie są popularną formą budowania relacji pomiędzy handlowcem a klientem. Nie oznacza to jednak, że nie warto ich wykorzystywać. Spersonalizowane oferty handlowe czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie poprawić nie tylko wizerunek firmy i twój, ale przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

AS_21_47.jpg

Firmowa strona LinkedIn

Andrzej Czech   As Sprzedaży 21/2019

W jednym z poprzednich numerów pisaliśmy o tym, jak budować swoją markę osobistą na LinkedIn i w ten sposób docierać do potencjalnych klientów. W tym artykule wskazujemy kolejny krok na drodze do skutecznego social sellingu – jak zbudować profil firmowy, generować za jego pomocą wartość dla odbiorców oraz dzięki niej inicjować kontakt z nowymi klientami.

AS_20_36.jpg

Marketing dla handlowców: Płatna kampania na Facebooku krok po kroku

Agata Tuszyńska   As Sprzedaży 20/2019

Media społecznościowe stanowią dzisiaj istotne i dosyć tanie narzędzie dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto z nich korzystać w procesie prospectingu. Samo posiadanie fanpage’a już nie wystarczy, aby dotrzeć do nowych odbiorców, coraz częściej trzeba sięgać po płatne kampanie promocyjne. Jeśli nie dysponujesz ograniczonymi środkami, wówczas idealnym rozwiązaniem wydaje się Facebook. Jak zaplanować efektywną kampanię na Facebooku?

e.jpg

10 sposobów na skuteczne negocjacje cenowe

Michał Lisiecki   As Sprzedaży 19/2018 Tylko on-line Tekst otwarty
Negocjowanie cen to jeden z najtrudniejszych momentów w ramach procesu sprzedażowego. Z jednej strony, nie chcemy zniechęcić klienta do transakcji, a z drugiej – każde ustępstwo na jego rzecz to mniejsza prowizja w naszej kieszeni. Jakich zatem zasad negocjacyjnych warto się trzymać, aby doprowadzić sprzedaż do szczęśliwego zakończenia? Oto dziesięć sprawdzonych sposobów.

Daj klientowi wybór

Michał Lisiecki   As Sprzedaży 18/2018 Tylko on-line
Stojąc przed koniecznością wybory taryfy telefonii komórkowej, pakietu telewizji kablowej czy chociażby jogurtu w supermarkecie, możemy być oszołomieni liczbą dostępnych opcji. Chociaż badania psychologiczne potwierdzają, że zbyt szeroki wybór opcji zakupowych prowadzi często do całkowitej rezygnacji z zakupu, to trzeba jasno powiedzieć, że jakiś wybór należy klientowi dać. Nawet, jeśli ma być to wybór w stylu Henry'ego Forda, tzn. że klient może wybrać samochód w dowolnym kolorze pod warunkiem, że będzie to kolor czarny.

Archiwum