Strategie sukcesu

Podcast sposobem na klienta

Michał Lisiecki   As Sprzedaży 16/2018 Tylko on-line

Zjawisko pozyskiwania klientów za pomocą podcastów zaczyna w Polsce nabierać coraz większego znaczenia. Stosunkowo mało firm i handlowców zdaje sobie jeszcze sprawę, jak skuteczne jest to narzędzie w budowaniu zaufania potencjalnych klientów i konwersji ich na klientów faktycznych. Jednak liczba podcastów o charakterze komercyjnym z miesiąca na miesiąc rośnie, więc im wcześniej sięgniesz po to narzędzie, tym większą masz szansę na sukces.

AS_16_20.jpg

Follow-up, czyli jak zwiększyć szansę na sprzedaż

Maciej Sasin   As Sprzedaży 16/2018

Kiedy zwrócono się do mnie z propozycją napisania tego artykułu, pomyślałem, że temat jest tak oczywisty, że nie wzbudzi zainteresowania. Jednak po chwili refleksji doszedłem do wniosku, że jednak coś jest na rzeczy, skoro dzwoniący do mnie handlowcy rzadko robią follow-up... Uświadomiłem sobie, że rzeczywiście jest z tym problem i że to, co dla mnie jest normalnym budowaniem relacji i kontaktu, dla wielu jest działaniem pozbawionym sensu. W artykule odpowiem na pytanie, po co i w jaki sposób robić skuteczny follow-up.

AS_16_24.jpg

Poznaj mnie, polub, zaufaj i zapłać

Karol Froń   As Sprzedaży 16/2018

W świecie, w którym klient tylko przez 8 sekund potrafi utrzymać uwagę na jednym komunikacie, musisz umieć się wyróżnić. Jeśli więc od razu nie dasz mu argumentu, dla którego powinien chcieć poznać cię bliżej, stracisz bezpowrotnie szansę na nawiązanie współpracy. Czy możesz sobie na to pozwolić, czując oddech konkurencji na plecach? W artykule pokażę, jak za pomocą kilku prostych działań pozyskać klientów na lokalnym rynku, sprzedając usługi.

Blog sposobem na sprzedaż

Michał Lisiecki   As Sprzedaży 15/2018 Tylko on-line

Blog jako narzędzie pozyskiwania uwagi już dawno został przetestowany pod kątem skuteczności dotarcia do klientów. Jeśli twoja firma nie ma jeszcze bloga to znaczy, że albo jesteście marką, która musi opędzać się od klientów, albo wiele osób, które mogłyby dokonać u was zakupów po prostu tego nie robi, dlatego, że nie dostarczacie im odpowiednich powodów. Prowadzenie bloga firmowego jest tanim i skutecznym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów.

Drzwi do udanych transakcji

Katarzyna Kłobukowska   As Sprzedaży 15/2018 Tylko on-line

„Nigdy nie chciałem rejestrować się w LinkedIn, bo nie sądziłem, że do czegoś mi się to przyda” – jeżeli podpisujesz się pod tym zdaniem, nie jesteś jedyny. W dalszym ciągu wiele osób uważa LinkedIn za serwis przydatny jedynie w sytuacji poszukiwania pracy. A szkoda, bo jest on jednym z największych serwisów networkingowych i cennym źródłem kontaktów biznesowych. Jak zatem w pełni wykorzystać możliwości, które daje serwis i za jego za pomocą budować swój profesjonalny wizerunek?

AS_15_24.jpg

Analiza efektywności działań w regionie sprzedaży

Jacek Klimek   As Sprzedaży 15/2018

Jako przedstawiciel handlowy możesz być rozliczany na podstawie wielu różnych wskaźników świadczących o twoich wynikach. Możesz być również oceniany na podstawie tylko jednego kryterium – realizacji celu sprzedażowego. Warto więc znaleźć uniwersalną metodę, za pomocą której będziesz w stanie analizować efektywność działań prowadzonych w swoim regionie sprzedaży.

AS_14_20.jpg

Model: cecha – zaleta – korzyść w praktyce

Monika Mucha   As Sprzedaży 14/2018

O konieczności badania potrzeb i oczekiwań klientów każdy handlowiec dowiaduje się już na etapie szkolenia wdrożeniowego. Techniki sprzedaży i prezentacji oferty to tematyka kolejnych warsztatów, jakie firmy organizują swoim sprzedawcom, oczekując, że dostarczone narzędzia pomogą zrealizować wyznaczone cele. Często jednak brakuje zrozumiałej instrukcji, w jaki sposób wykorzystać wiedzę na temat technik sprzedaży i dopasować wybrane elementy do zdiagnozowanych potrzeb klienta.

SS_33_45.jpg

Kreowanie wartości produktu

Agnieszka Grostal   As Sprzedaży 13/2017 Tylko on-line

Czy niska cena zawsze jest kluczem do zwycięstwa? Dlaczego klienci decydują się na zakup droższego produktu, skoro mogą kupić inny o podobnych właściwościach w lepszej cenie? Obecnie czynnikiem decydującym o zakupie jest wartość dodana. Klient chce otrzymać coś więcej niż tylko produkt lub usługę i jest w stanie za to zapłacić.

SS_34_42.jpg

Komunikacja wartości produktu poprzez storytelling

Jacek Klimek   As Sprzedaży 13/2017 Tylko on-line

W świecie powszechnej komodytyzacji produktów coraz trudniej jest komunikować i kreować ich wartość i odróżnić naszą ofertę od oferty konkurencji. Okazuje się, że kreacja wartości produktu ma wiele wspólnego z poziomem relacji u klienta. Ta pozytywna korelacja wartości i relacji może być efektywnie budowana poprzez opowiadanie historii – storytelling.

Polecamy

Archiwum