Strategie sukcesu

nr 26/2020

7 błędów handlowców na LinkedIn, które już na starcie palą kontakt

AS_26_49.jpg

Podczas warsztatów dotyczących LinkedIn często zadaję uczestnikom trzy pytania. Na pierwsze: „Czy masz profil na LinkedIn?” większość odpowiada twierdząco. Przy drugim pytaniu: „Czy jesteś zadowolony i dumny ze swojego profilu?” zwykle tylko jedna lub dwie osoby udzielają pozytywnej odpowiedzi. Natomiast w odpowiedzi na trzecie pytanie: „Co zatem musisz poprawić w profilu, aby być z niego dumna/y?”...

Czytaj więcej
nr 26/2020

Jak powód odmowy zmienić w powód zakupu?

AS_26_45.jpg

Obiekcje to bez wątpienia najmniej przyjemny element procesu sprzedaży. Szczególnie wśród młodych handlowców stanowcze „NIE” usłyszane w odpowiedzi na prezentację powoduje duży stres i bezradność. Jednak czy obiekcje to „zło wcielone”? Wcale nie! Wielu sprzedawców uważa, że takie wątpliwości to szansa i oczywisty sygnał, że klient jest zainteresowany naszą ofertą. Jak zatem przekuć obiekcję w sprzedażowy...

Czytaj więcej
nr 25/2019

Co w trawie piszczy ‑ ABC monitorowania konkurencji

AS_25_58.jpg

Wzrost świadomości współczesnych klientów sprawił, że obecnie często w rozmowach sprzedażowych to właśnie oni, a nie doradcy handlowi, są stroną lepiej zaznajomioną z tym, co oferuje rynek. W takich okolicznościach, monitorowanie konkurencji staje się jednym z najistotniejszych działań wspierających budowanie atrakcyjnej oferty.

Czytaj więcej
nr 25/2019

Bo w tym cały jest ambaras, by nie dawać wszystkiego naraz!

AS_25_54.jpg

Z pewnością znane ci jest powiedzenie „daj palec, a weźmie całą rękę”. Najczęściej jest ono wypowiadane przez rodzica, usiłującego dać dziecku do zrozumienia, że przekracza ono pewną granicę. To powiedzenie może znaleźć odzwierciedlenie również w sprzedaży. Zacznijmy od początku.

Czytaj więcej
nr 25/2019

Jak wiarygodnie eksponować atuty produktu w kontakcie z klientem?

AS_25_50.jpg

Spotkałem się kiedyś z osobą oferującą szkolenia z negocjacji – ponoć najlepsze w Europie. Usiedliśmy do stołu i przez godzinę słuchałem o wyższości, atrakcyjności, niezawodności i innych zaletach jego oferty. Po 10 minutach byłem lekko zaskoczony brakiem zainteresowania tym, jak działa nasza firma, czy naszymi potrzebami. Po 20 minutach byłem lekko znudzony, a po 40 zacząłem być poirytowany. Pod koniec...

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 25/2019

Narzędzie supersprzedawcy. Jak stać się handlowcem na miarę XXI wieku?

Teczka, broszury, długopis i wizytówka. W to zazwyczaj wyposażony jest sprzedawca podczas spotkania z klientem. Czas jednak na powiew nowoczesności – dzięki tabletowi i narzędziom Sales Acceleration handlowcy mogą zaoferować klientom zupełnie nową jakość. Jak pokazują badania, podnoszą one efektywność handlowców średnio o 27%.

Czytaj więcej
nr 25/2019

Jak nie opowiadać historii

AS_25_44.jpg

Dawno, dawno temu... Tak zaczynały się historie, które lata temu zwiastowały podróż w niezwykły świat wyobraźni. Jako dzieci uwielbialiśmy słuchać opowieści o niezwykłych krainach, w których dobro zwycięża zło, a bohater jest nagradzany za swoje wysiłki. Choć nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, nadal je lubimy, tyle że nie w formie bajek, a w postaci historii, które przekazywane są nam przez ludzi,...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 25/2019

Marketing dla handlowców: Czy PR może sprzedawać?

Ze względu na przeplatające się kompetencje działów marketingu, wsparcia sprzedaży, komunikacji z klientami oraz PR-u, osoby odpowiedzialne za ten ostatni obszar bardzo często są angażowane w aktywności i projekty, które faktycznie dotykają sprzedaży, a efekty ich pracy są przez nią również wykorzystywane. Działania Public Relations nie tylko budują wizerunek i rozpoznawalność, niezbędne do sprzedaży,...

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama