Strategie sukcesu

AS_20_36.jpg

Marketing dla handlowców: Płatna kampania na Facebooku krok po kroku

Agata Tuszyńska   As Sprzedaży 20/2019

Media społecznościowe stanowią dzisiaj istotne i dosyć tanie narzędzie dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto z nich korzystać w procesie prospectingu. Samo posiadanie fanpage’a już nie wystarczy, aby dotrzeć do nowych odbiorców, coraz częściej trzeba sięgać po płatne kampanie promocyjne. Jeśli nie dysponujesz ograniczonymi środkami, wówczas idealnym rozwiązaniem wydaje się Facebook. Jak zaplanować efektywną kampanię na Facebooku?

e.jpg

10 sposobów na skuteczne negocjacje cenowe

Michał Lisiecki   As Sprzedaży 19/2018 Tylko on-line Tekst otwarty
Negocjowanie cen to jeden z najtrudniejszych momentów w ramach procesu sprzedażowego. Z jednej strony, nie chcemy zniechęcić klienta do transakcji, a z drugiej – każde ustępstwo na jego rzecz to mniejsza prowizja w naszej kieszeni. Jakich zatem zasad negocjacyjnych warto się trzymać, aby doprowadzić sprzedaż do szczęśliwego zakończenia? Oto dziesięć sprawdzonych sposobów.

Daj klientowi wybór

Michał Lisiecki   As Sprzedaży 18/2018 Tylko on-line
Stojąc przed koniecznością wybory taryfy telefonii komórkowej, pakietu telewizji kablowej czy chociażby jogurtu w supermarkecie, możemy być oszołomieni liczbą dostępnych opcji. Chociaż badania psychologiczne potwierdzają, że zbyt szeroki wybór opcji zakupowych prowadzi często do całkowitej rezygnacji z zakupu, to trzeba jasno powiedzieć, że jakiś wybór należy klientowi dać. Nawet, jeśli ma być to wybór w stylu Henry'ego Forda, tzn. że klient może wybrać samochód w dowolnym kolorze pod warunkiem, że będzie to kolor czarny.
AS_18_23.jpg

Jak podnieść swoją wiarygodność w oczach klienta?

Marek Rutkowski   As Sprzedaży 18/2018

Twój poziom wiarygodności wśród klientów stanowi kluczowy czynnik determinujący zdolność przekonywania, od którego zależą wyniki sprzedażowe. Jeżeli nie będzie on dostatecznie wysoki, zdecydowanie trudniej będzie ci pozyskać nowe zamówienia. W jaki sposób wzmocnić swoją wiarygodność w oczach klienta, aby przełożyło się to nie tylko na krótkookresowe efekty sprzedażowe, ale i efekty długookresowe – relacyjne i wizerunkowe?

AS_18_27.jpg

10 pomysłów na to, jak zostawić konkurencję w tyle

Elżbieta Sawczuk   As Sprzedaży 18/2018

Nie zawsze sprzedajesz produkty i usługi, na które masz wpływ. Konkurencja ma niższe ceny, większy wybór, a ty na dodatek nie możesz zachęcić klienta rabatem, promocją czy gratisem, ponieważ polityka firmy, w której pracujesz, na to nie pozwala. Często w takich wypadkach słyszę od handlowców, że to nie ich wina, że klienci nie kupują. A gdyby tak znaleźć pomysł na to, jak odróżnić się od konkurencji… w sobie?

AS_17_25.jpg

Strategia życia z produktem, czyli jak marketing może pomagać w sprzedaży

Magdalena Kucharzewska   As Sprzedaży 17/2018 Tekst otwarty

W marketingu funkcjonuje pojęcie cyklu życia produktu. Produkty, podobnie jak ludzie, rodzą się, zdobywają rynek, żyją i umierają. Większość z nas pamięta kasety VHS, aparaty fotograficzne na klisze czy dyskietki, których dzisiaj już się praktycznie nie używa. Ale też codziennie pojawiają się nowości, jak telefon rozpoznający rysy twarzy czy drukarki 3D, o których jeszcze kilkanaście lat temu mogliśmy tylko pomarzyć. Jak cykl życia produktu wpływa na sprzedaż?

Archiwum