Strategie sukcesu

Tekst otwarty nr 41/2022

Wspomnienia sprzedawcy: Jak argumentować swoją ofertę bez używania języka korzyści?

Wspomnienia sprzedawcy: Jak argumentować swoją ofertę bez używania języka korzyści?

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 24: jak używać argumentów i dlaczego język korzyści nie działa?

Czytaj więcej
nr 41/2022

Wideo w e‑mailach sprzedażowych ‑ to po prostu działa!

Wideo w e-mailach sprzedażowych - to po prostu działa!

Dodawanie do e-maili krótkich treści wideo ma w zasadzie same zalety, łącznie z tym, że przekażemy o wiele więcej informacji w krótszym czasie, nie zmuszając nikogo do czytania przydługich wiadomości.

Czytaj więcej
nr 41/2022

Pięć etapów procesu sprzedaży

Pięć etapów procesu sprzedaży

Przestrzegając idealnego przebiegu procesu sprzedaży, sprzedawca wchodzi na pułap doradczy. Zebranie informacji o kliencie i poświęcenie czasu na przygotowanie się pozwoli doradcy poczuć się odpowiedzialnym profesjonalistą, pracującym nad autentyczną usługą dla klienta. Jego zaangażowanie odróżni go od innych i pozwoli gromadzić bazę lojalnych klientów, przekonanych o tym, że doradcy „po prostu się...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 40/2022

Efekt Dunninga ‑ Krugera ‑ jak rozpoznać, czy nie padliśmy jego ofiarą?

Efekt Dunninga - Krugera - jak rozpoznać, czy nie padliśmy jego ofiarą?
  • Na czym polega efekt Dunninga-Krugera?
  • Czy możliwe jest samodzielne zdiagnozowanie go u siebie?
  • Jak efekt Dunninga-Krugera objawia się w sprzedaży?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 40/2022

Sprzedaż za pomocą contentu w sektorze B2B

Sprzedaż za pomocą contentu w sektorze B2B
  • Czy warto inwestować w content marketing?
  • Dlaczego tak niewiele blogów na siebie zarabia?
  • Po czym poznać dobrą treść?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 40/2022

Content, który uczy ‑ o znaczeniu wartościowej treści

Content, który uczy - o znaczeniu wartościowej treści
  • Jaka jest najważniejsza funkcja content marketingu?
  • Jakie czynniki sprawiają, że publikowane treści uznawane są za wartościowe?
  • Jak sprawdzić, czy nasz przekaz na pewno jest wartościowy?
Czytaj więcej
nr 40/2022

Wspomnienia sprzedawcy: Jak przeszłość może wpływać na naszą motywację?

Wspomnienia sprzedawcy: Jak przeszłość może wpływać na naszą motywację?

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 22: jakie doświadczenia z przeszłości mogą blokować naszą motywację?

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.