Kompas zawodowy

nr 35/2021

Szkoła systemowa ‑ rozwiń siebie i swoją firmę

Grupa Profesja w ramach projektu ponadnarodowego „Systemowa Szkoła” opracowała nowatorskie rozwiązanie – platformę z materiałami do edukacji zdalnej przedsiębiorców w zakresie podniesienia poziomu swoich kompetencji w obszarze zarządzania rozwojem firmy.

Czytaj więcej
nr 35/2021

"Wystąpienia publiczne. 4‑godzinna sesja coachingowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia", Robert Kozak

"Wystąpienia publiczne. 4-godzinna sesja coachingowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia", Robert Kozak

Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz – co ważne – zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania się? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym, indywidualnym stylu?

Czytaj więcej
nr 35/2021

"Buyer persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów", Adele Revella

"Buyer persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów", Adele Revella

Chcesz lepiej poznać swoich klientów? Chcesz się z nimi lepiej komunikować? Po prostu ich słuchaj. Adele Revella, która od ponad 25 lat zajmuje się strategiami wzrostu dla firm, w książce Buyer persona prezentuje podejście jakościowe, pozwalające precyzyjnie zdefiniować docelowych klientów. Dzięki jej autorskiej metodzie otrzymujemy autentyczny obraz naszego odbiorcy, który pozwala nam tworzyć lepiej...

Czytaj więcej
nr 35/2021

Święto obsługi klienta już we wrześniu

Święto obsługi klienta już we wrześniu

Nigdy tak bardzo nie docenialiśmy obecności konsultantów obsługi klienta jak właśnie podczas pandemii. Świat po COVID-19 będzie jednak – jak zapowiada wielu ekspertów – zupełnie inny. Będzie bardziej cyfrowy? Z pewnością! Dlatego tak ważne jest trzymanie ręki na pulsie, aby nasze firmy były w stanie zmienić się na potrzeby cyfrowego klienta.

Czytaj więcej
nr 35/2021

No stress, czyli jak radzić sobie ze stresem i zwiększyć swoją efektywność

Ciągły pośpiech, kolejne spotkania z przełożonymi i podwładnymi, setki e-maili, które czekają na odpowiedź! Kolejny dzień spędzony w pracy po godzinach... Nawet wychodząc z pracy o czasie, zwykle wychodzimy z niej tylko fizycznie, bo głowa wciąż analizuje obszary zawodowe. A gdzie w tym wszystkim realizacja pasji, relacje z bliskimi i work-life balance?

Czytaj więcej
nr 34/2021

Zgrupowanie Asów Sprzedaży: "Zdalna sprzedaż ‑ skuteczna sprzedaż"

Zgrupowanie Asów Sprzedaży: "Zdalna sprzedaż - skuteczna sprzedaż"
Czytaj więcej
nr 34/2021

Trudna sztuka aktywnego słuchania

Trudna sztuka aktywnego słuchania

Jakiś czas temu zastanawiałam się nad tym, co jest najważniejszą umiejętnością w sprzedaży. I choć przychodziły mi do głowy różne kompetencje, to i tak ostatecznie każda sprowadzała się do jednej – do aktywnego słuchania.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama