Kompas zawodowy

nr 29/2020

Team lider: Jak łagodzić trudne emocje członków zespołu w czasie kryzysu

AS_29_6.jpg

Choć w wielu firmach nadal pokutuje przekonanie, że w pracy nie należy okazywać emocji, badania na temat przywództwa i tożsamości organizacyjnej dowodzą, że emocje w organizacji mogą stanowić kluczowy warunek sukcesu rynkowego1. Dzieje się tak, ponieważ w biznesie emocje są integralną częścią budowania relacji i zaangażowania. Dla liderów stwarza to jednak nie lada wyzwanie. O ile przyjemnością jest...

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 29/2020

"Sposób na listę to‑do. Twórz listy zadań, które nie stresują, a pomagają!" ‑ Damon Zahariades

AS_29_5.2.jpg

Listy zadań są jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania czasem, wykorzystywanym zarówno przez zabiegane mamy, jak i korporacyjnych wyjadaczy. Jednak mimo swojej prostoty nadzwyczaj często stają się źródłem frustracji.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 29/2020

"Daj się zrekrutować! Jak przygotować się do procesu rekrutacji" ‑ Agnieszka Ciećwierz

AS_29_5.1.jpg

Treściwie i rzeczowo o procesie rekrutacyjnym, który sam w sobie powinien być traktowany jak praca. I to na pełen etat!

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 29/2020

"Odkryj się" ‑ Patrick Lencioni

AS_29_4.2.jpg

Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 29/2020

"Taka praca nie ma sensu, czyli jak zarządzać swoją energią" ‑ Tony Schwartz, Jean Gomes, Catherine McCarthy

AS_29_4.1.jpg

Coraz więcej klientów do obsłużenia maili wymagających odpowiedzi, telefonów, zadań, spotkań... Masz wrażenie, że za tym wszystkim nie nadążasz? Ta książka jest dla ciebie.

Czytaj więcej
nr 28/2020

5 cech złego team lidera

AS_28_9.jpg

Każdy z nas spotkał się w swoim zawodowym życiu zarówno z dobrym, jak i złym przywództwem. Niestety, często zdarza się, że dominuje ten drugi, co ma swoje konsekwencje nie tylko dla atmosfery panującej w pracy, ale przede wszystkim dla nastawienia pracowników do wykonywanych zadań, ich produktywności i zaangażowania. To przekłada się na zwiększone koszty, jakie musi ponieść organizacja. Mogą one...

Czytaj więcej
nr 28/2020

6 zwierząt, które z powodzeniem realizowałyby targety sprzedażowe

AS_28_6.jpg

Chyba każdy choć raz w życiu usłyszał sformułowanie: „takie jest prawo dżungli – wygrywa najsilniejszy”. Niemal każdy z nas miał też wątpliwą przyjemność doświadczyć sytuacji, jaką jest przegranie walki o klienta z silniejszym od siebie zawodnikiem. Proces sprzedaży i środowisko handlowców można porównać do świata dzikich zwierząt, w którym wygrywa osobnik wykazujący się siłą, sprytem, zwinnością,...

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 28/2020

„Kreatywne rytuały przydatne w pracy” ‑ Kursat Ozenc, Margaret Hagan

AS_28_5.2.jpg

Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama