Kompas zawodowy

AS_22_5.jpg

7 trendów, które zmieniają sprzedaż

Marek Waśkiewicz   As Sprzedaży 22/2019

Współczesna sprzedaż ewoluuje wraz z rozwojem nowych technologii. Wszechobecny dostęp do wiedzy
i
informacji zmienia również podejście klienta do procesu zakupowego. Od lat mówi się o zmierzchu sprzedaży tradycyjnej i coraz mniejszej roli sprzedawców w całym procesie. A jak jest w rzeczywistości? Oto siedem wyzwań, które coraz mocniej wpływają na sposób sprzedaży, oczekiwania klientów i pracę handlowców.

AS_22_8.jpg

Team lider: między młotem a kowadłem

Twój szef oczekuje od ciebie wyniku, efektywności i chce mieć pewność, że zrealizujesz z zespołem cele biznesowe. Twoi pracownicy chcą, żebyś ich wspierał, był wyrozumiały i dbał o dobrą atmosferę w zespole. Gdy za bardzo zaczynasz naciskać na wynik, zarzucają ci brak empatii. Przełożony z kolei mówi, że jesteś za miękki. Jak lawirować w gąszczu różnych oczekiwań i budować efektywny zespół?

Kompas_4.1.jpg

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

As Sprzedaży 22/2019

Jakich kompetencji będzie potrzebował handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na zmieniającym się rynku? Czy obecnie handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Książka Arkadiusza Bednarskiego i Kingi Religi jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania.

AS_21_sens.jpg

Aby szkolenie się miało sens

Monika Mucha   As Sprzedaży 21/2019 Tylko on-line

Wejście na ścieżkę samorozwoju wymaga odwagi związanej z opuszczeniem bezpiecznej strefy komfortu. Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób wykonać pierwszy krok, czyli zdiagnozować swoje obszary deficytów zawodowych oraz jakimi kryteriami kierować się przy wyborze szkolenia, które pomoże je zniwelować.

AS_21_5.jpg

Handlowiec w delegacji

Praca w sprzedaży to dla wielu handlowców praca w ciągłej podróży – od jednego klienta do drugiego. Jednak nie zawsze to, co nazywamy wyjazdem służbowym, jest nim w świetle prawa. Kiedy w przypadku przedstawiciela handlowego mamy do czynienia z delegacją, za którą należy się dieta?

AS_21_12.jpg

Czego handlowiec może się nauczyć ze sloganów reklamowych?

Tomasz Targosz   As Sprzedaży 21/2019

Slogan reklamowy ma wyręczać handlowców przynajmniej w dwóch aspektach. Po pierwsze – przykuć uwagę klientów i skierować ją na produkt lub usługę. Po drugie – spowodować, że klient sam zainteresuje się firmą i jej ofertą. Czy tak jest w praktyce? I czego ty jako handlowiec możesz nauczyć się z haseł reklamowych? Oto zestaw sloganów reklamowych, z których warto czerpać inspirację w swojej codziennej pracy.

Archiwum