Kompas zawodowy

nr 34/2021

Zgrupowanie Asów Sprzedaży: "Zdalna sprzedaż ‑ skuteczna sprzedaż"

Zgrupowanie Asów Sprzedaży: "Zdalna sprzedaż - skuteczna sprzedaż"
Czytaj więcej
nr 34/2021

Trudna sztuka aktywnego słuchania

Trudna sztuka aktywnego słuchania

Jakiś czas temu zastanawiałam się nad tym, co jest najważniejszą umiejętnością w sprzedaży. I choć przychodziły mi do głowy różne kompetencje, to i tak ostatecznie każda sprowadzała się do jednej – do aktywnego słuchania.

Czytaj więcej
nr 34/2021

"Efektywność osobista 4x4. Holistyczny poradnik jak być skutecznym w życiu i biznesie", Wiktor Siegel

"Efektywność osobista 4x4. Holistyczny poradnik jak być skutecznym w życiu i biznesie", Wiktor Siegel

Dlaczego większość porad dotyczących naszej efektywności i produktywności nie przynosi oczekiwanego efektu? Ponieważ traktują je wycinkowo i nie pokazują współzależności pomiędzy ich różnymi wymiarami. Tymczasem właściwie dobrana aktywność fizyczna może znacząco zwiększyć efektywność intelektualną i emocjonalną, a jej brak – obniżyć zdolność koncentracji i odporność psychiczną.

Czytaj więcej
nr 34/2021

"Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji", Krzysztof Kałucki

"Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji", Krzysztof Kałucki

Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych.

Czytaj więcej
nr 34/2021

"Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować", Dale Carnegie

"Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować", Dale Carnegie

W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych w nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce" i ułatwiają nadawanie życiu...

Czytaj więcej
nr 33/2021

Team lider: zarządzanie przez cele

Team lider: zarządzanie przez cele

Jasno określone cele to gwarancja tego, że organizacja zmierza w dobrym kierunku. Wie o tym zarząd, wiedzą menedżerowie i pracownicy. Zdarza się jednak, że ci ostatni nie zawsze zdają sobie sprawę, w jaki sposób praca, którą wykonują na co dzień pozwala te cele realizować. Rolą team leadera jest tę zależność pracownikom uświadomić, stąd wielu z nich w codziennej pracy przyjmuje model zarządzania przez...

Czytaj więcej
nr 33/2021

Po raz dwunasty wybrano najbardziej etycznych w branży

Po raz dwunasty wybrano najbardziej etycznych w branży

29 stycznia podczas Finałowej Gali online XII edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od lat promuje dobre praktyki w sprzedaży i kształtuje standardy etyczne branży.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama