
Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Specjalizuje się w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości. Autorka książki Przeklęte drobiazgi i współautorka książki Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą. Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl
Artykuły
- Mylić się jest rzeczą ludzką, ale... Tylko on-line nr 31/2020
- Jak z konfiguratora produktu uczynić oręż sprzedawcy? nr 32/2021
- "A co by nam Pan podpowiedział?" nr 34/2021
- Słowa, które pomagają sprzedawać nr 37/2021
- Słowa, które zniechęcają do zakupu nr 37/2021
- Dobry zwyczaj - czytaj (gazety)! nr 38/2022
- Nastaw uszu i słuchaj! nr 39/2022
- Kastomizacja produktu - jak odpowiedzieć na rosnący trend indywidualizacji oferty? nr 40/2022
- Zasady wywierania wpływu na ludzi - co innego znać, a co innego stosować! nr 41/2022
- Sprzedaż bez szewskiej pasji nr 41/2022
- Pierwsze spotkanie sprzedażowe - nastrój się odpowiednio i zdobądź nowego klienta! nr 41/2022
- Mocne pytania, które warto zadać w czasie sprzedaży nr 42-43/2022
- Jak przygotować szkolenie wewnętrzne dla zespołu sprzedażowego? nr 1/2023
- Wiedza sprzedawcy to inwestycja nr 1/2023
- Co wysysa energię z twojego zespołu? nr 2/2023
- Intuicja tajną bronią handlowca nr 3/2023
- Jak podnieść efektywność własnej pracy przez zmianę codziennych nawyków nr 3/2023