Akademia umiejętności

Tylko on-line nr 34/2021

Sprzedawca na trudne czasy

Sprzedawca na trudne czasy
  • Na czym polega model challenger sale?
  • Kim jest challenger i jak wykorzystać jego umiejętności?
  • Dlaczego challenger jest tak skutecznym sprzedawcą?
Czytaj więcej
nr 34/2021

Handlowiec nowych czasów

Handlowiec nowych czasów

Po upływie ponad roku od pierwszego lockdownu nie widać końca tego, co miało być z założenia tylko tymczasowym rozwiązaniem. Wiele firm nadal pozostaje zamkniętych. Tysiące osób straciło pracę. Kolejni pracownicy drżą o swoje posady. Firmy szukają oszczędności, a co za tym idzie dokładnie analizują konkretne potrzeby poszczególnych działów. Wieloletni praktycy sprzedaży rozkładają ręce, inni szukają...

Czytaj więcej
nr 34/2021

Ponadczasowe reguły produktywności

Ponadczasowe reguły produktywności

Z zasadami produktywności jest tak samo jak z prawem powszechnego ciążenia Izaaka Newtona, zwanym inaczej prawem grawitacji. Nie ma znaczenia, czy je znasz, czy nie znasz. Nie ma również znaczenia, czy uznajesz, czy nie uznajesz. Ono i tak działa na ciebie, cokolwiek robisz. Możesz ignorować istnienie grawitacji na Ziemi, ale grawitacja nie zignoruje ciebie! Podobną sytuację mamy z podstawowymi regułami...

Czytaj więcej
nr 34/2021

Jak nabrać pewności siebie i nie dać się zbywać klientom?

Jak nabrać pewności siebie i nie dać się zbywać klientom?

Co łączy poczucie pewności siebie i efektywną sprzedaż? Wbrew pozorom związek między nimi jest kolosalny, ponieważ kiedy jesteśmy pewni siebie, łatwiej przychodzą nam kolejne umiejętności potrzebne w sprzedaży, takie jak skuteczne wywieranie wpływu na innych, czy radzenie sobie w stresujących sytuacjach. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci pracować nad swoją pewnością siebie w kontekście...

Czytaj więcej
nr 34/2021

Savoir‑vivre w sprzedaży: powitania i pożegnania

Savoir-vivre w sprzedaży: powitania i pożegnania

Bez względu na to, czy pracujemy w sklepie, hotelu, recepcji, czy kontaktujemy się z klientem bezpośrednio w dowolnej innej sytuacji, pierwsze kilka sekund decyduje o tym, co kontrahent pomyśli o firmie, którą reprezentujemy. W dzisiejszych czasach podobne stwierdzenia wydają się aż nazbyt oczywiste, w praktyce jednak często zapominamy o tym, jak sprawić, by klient, który nas odwiedza, rzeczywiście...

Czytaj więcej
nr 33/2021

Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami i lękiem o przyszłość?

Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami i lękiem o przyszłość?

Tym, co sprzedaję, są emocje, a wszelkie dane i informacje są tylko po to, aby klient przekonał sam siebie. Co to znaczy? Jak to przełożyć na język sprzedaży i na codzienną pracę z klientami? Zacznijmy od podstaw, czyli od zrozumienia emocji i roli, jaką w nas pełnią.

Czytaj więcej
nr 33/2021

Dobra obsługa posprzedażowa sposobem na lojalność klienta

Dobra obsługa posprzedażowa sposobem na lojalność klienta

Lojalność klienta jeździ na bardzo pstrym koniu. Nawet jeśli nasz produkt jest wysokiej jakości i ma akceptowalną cenę, to najpewniej do drzwi klienta puka również nasza konkurencja z podobną ofertą. W jaki sposób możemy zatem wykorzystać poszczególne elementy obsługi posprzedażowej, aby klient wracał właśnie do nas?

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama