Akademia umiejętności

nr 29/2020

Co każdy klient chce usłyszeć... (ale niekoniecznie zdaje sobie z tego sprawę)

AS_29_74.jpg

„Czy dałoby się tu i tu zrobić takie coś...”, „A moglibyście panowie zrobić mi takie o...” – takimi i podobnymi pytaniami zasypywałam ekipę remontową, która swego czasu niebacznie podjęła się karkołomnego zadania odświeżenia mojego mieszkania. W końcu szef nie wytrzymał i powiedział: „Pani Moniko, jedyne czego nie jesteśmy w stanie zrobić, to wybrać za panią koloru ścian. Wszystko inne się da”. I faktycznie,...

Czytaj więcej
nr 29/2020

Czy umiesz odpoczywać?

AS_29_62.jpg

O tym, jak ważny jest odpoczynek i odpowiednia regeneracja, nikogo nie trzeba przekonywać. Ale jak wcielić tę wiedzę w życie, zwłaszcza w czasach zwiększonej presji na wyniki? W poniższym artykule odnajdziesz dla siebie kilka cennych wskazówek, o co zadbać, aby zarówno twoje ciało, jak i umysł były bardziej zrelaksowane.

Czytaj więcej
nr 29/2020

Siła rytuałów

AS_29_57.jpg

Rytuałami zainteresowaliśmy się w naszej pracy projektowej. Zauważyliśmy, że pomyślność pewnych naszych projektów wiązała się z wpasowaniem nowego produktu lub inicjatywy w ramy rytuału. Niezależnie od tego, czy należało wypromować stosowanie reżimów dietetycznych przy cukrzycy, pomóc obywatelom w prawnym kwestionowaniu mandatów czy też wesprzeć nowych menedżerów w efektywniejszym kierowaniu zespołami,...

Czytaj więcej
nr 29/2020

Savoir‑vivre w sprzedaży: "A zna Pan ten dowcip?"

AS_29_54.jpg

Każdy, kto poznał tajniki pracy handlowca, wie, jak wiele elementów składa się na sukces w tym zawodzie. Jeśli chcemy być skuteczni i czerpać satysfakcję z tego, co robimy, musimy pamiętać nie tylko o zasadach organizacji pracy, skrupulatności czy terminowości, ale także o etykiecie i zasadach komunikacji. Jednym z elementów komunikacji jest poczucie humoru, opowiadanie dowcipów. Bardzo często jest...

Czytaj więcej
nr 29/2020

Szkolenia online ‑ jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto

AS_29_50.jpg

Nadejście pandemii koronawirusa spowodowało znaczące zmiany w sposobie dostarczania szkoleń. Część firm zawiesiła na pewien czas działania szkoleniowe ze względu na cięcia budżetowe wywołane kryzysem. Część uznała, że po to, by przetrwać, konieczne jest nauczenie się potrzebnych umiejętności. Jeszcze inne firmy z kolei zobaczyły w obecnej sytuacji szansę na to, by usprawnić swoje dotychczasowe działania...

Czytaj więcej
nr 28/2020

Bułkę przez bibułkę?

AS_28_79.jpg

Gdy miałem dwadzieścia kilka lat, pojechałem do klienta omówić potencjalny kontrakt opiewający na 4,65 mln zł netto (budowa marketu). Mój kontrahent reprezentował korporację z tysiącami pracowników w kilku krajach. W drodze na spotkanie naszła mnie refleksja, że być może moje białe trampki, dżinsy i biały T-shirt, które były moim standardowym, codziennym strojem „służbowym” nijak się będą miały do...

Czytaj więcej
nr 28/2020

Savoir‑vivre w sprzedaży: „Zapraszam na nasze stoisko!”

AS_28_61.jpg

Dla wielu wystawców miarą ich skuteczności na targach jest wielkość oraz wygląd stoiska, przez co podczas przygotowań wiele uwagi poświęcają jego planowaniu, konstrukcji i logistyce. Tymczasem, o ile te aspekty zwracają uwagę w pierwszej kolejności, to w dłuższej perspektywie za jakość obsługi oraz liczbę zdobytych leadów odpowiadać będziemy my, czyli personel. Postępowanie zgodnie z zasadami etykiety...

Czytaj więcej
nr 28/2020

Werbalne blokery sprzedaży, czyli czego nie mówić klientowi

AS_28_56.jpg

Coraz częściej słyszymy, że żyjemy w czasach kakofonii i szumu informacyjnego. Do naszych uszu dociera zbyt wiele słów, reklam i ofert handlowych. Nie jest to zjawisko neutralne, a co więcej, zmienia realia m.in. sprzedaży. Przyjrzyjmy się, które słowa i zwroty pomagają, a które mogą dosłownie zablokować naszego klienta.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama