Akademia umiejętności

nr 39/2022

O czym myśli klient?

O czym myśli klient?

Trafne odgadywanie potrzeb i myśli klienta to niewątpliwie wielki dar. Ale i bez tego talentu trzeba próbować tę wiedzę zdobyć.

Czytaj więcej
nr 39/2022

Jak rozmawiać z szefem o nierealnych targetach i zbyt wysokich oczekiwaniach?

Jak rozmawiać z szefem o nierealnych targetach i zbyt wysokich oczekiwaniach?

Rozmowy o planach do zrealizowania czy wygórowanych oczekiwaniach nie należą ani do łatwych, ani do przyjemnych. Są jednak nieodzowną częścią pracy w zespole handlowym. Jak wobec tego się na nie przygotować i czy jest sposób, aby zmniejszyć ich trudność? Poniżej kilka wskazówek, które możesz wdrożyć przed każdą z nieuniknionych rozmów z przełożonym.

Czytaj więcej
nr 39/2022

Nagradzaj wysiłek, a nie wyniki!

Nagradzaj wysiłek, a nie wyniki!

Kolejny dzień... Dzwoni zegarek. Wstajesz, wykonujesz szereg porannych rytuałów i znowu wychodzisz do pracy, aby zmierzyć się z wyzwaniami. Czasem w lepszym, czasem w gorszym nastroju. Tak czy inaczej – bez aktywności nie będzie efektów, premii i satysfakcji z postępów. Spotkania z klientami, dokumentacja, pilnowanie procedur i standardów obsługi, a w niektórych przypadkach dziesiątki kilometrów za...

Czytaj więcej
nr 39/2022

Perswazja jest wszędzie

Perswazja jest wszędzie

Bilbo Baggins siedział na ławeczce przed domem i palił fajkowe ziele. Nagle spostrzegł, że obok niego pojawił się długobrody starzec w niebieskim kapeluszu, długim zielonym płaszczu i srebrnym szaliku. Powiedział więc nieznajomemu: Dzień dobry. Ten niespodziewanie zapytał: Co masz na myśli? Czy życzysz mi dobrego dnia, czy twierdzisz, że ten dzień jest dobry, czy mi się to podoba, czy też nie? A może...

Czytaj więcej
nr 38/2022

Etyka sprzedaży, czyli co?

Etyka sprzedaży, czyli co?

Wydaje się, że pojęcia etyki i biznesu są wewnętrznie sprzeczne, gdyż etyka ze swej istoty nie może być interesowna, a biznes jest jak najbardziej. Niemniej jednak etyka biznesu pochyla się nad moralnym i etycznym jego wymiarem. Jest zbiorem definicji i norm, które w pewnym sensie mają chronić przed chciwością, niepowstrzymanym pędem do zarabiana coraz większych pieniędzy oraz przed pogłębianiem się...

Czytaj więcej
nr 38/2022

To nie negocjacje są problemem... zazwyczaj

To nie negocjacje są problemem... zazwyczaj

W maju 2021 roku miałem wielką przyjemność wystąpić podczas Zgrupowania Asów Sprzedaży. Mówiłem na temat: Kupiłbym od Pana, ale musi Pan zejść z ceny, czyli o negocjacjach. Jednym z efektów tego wystąpienia była propozycja przeprowadzenia szkolenia z zakresu negocjacji w dziale sprzedaży pewnej firmy. Po jakimś czasie szkolenie szczęśliwie się odbyło, a mnie naszły pewne refleksje, którymi chcę się...

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 38/2022

Jak się przygotować do rozmowy sprzedażowej?

Jak się przygotować do rozmowy sprzedażowej?

„Jeśli mam ściąć drzewo w osiem godzin, to pierwsze cztery spędzę na ostrzeniu siekiery” – to słowa Abrahama Lincolna i kryje się w nich ogromna prawda na temat tego, jak ważne jest przygotowanie się do swoich działań. Kiedy mówimy o sprzedaży i rozmowie sprzedażowej, to jednym z ważniejszych elementów jest właśnie czas, jaki każdy handlowiec powinien poświęcić, by do danej rozmowy się przygotować....

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.