Relacje z klientem

nr 4/2023

Trudne negocjacje ‑ jak wyjść z nich obronną ręką

Trudne negocjacje - jak wyjść z nich obronną ręką
  • Czym jest BATNA i dlaczego warto ją mieć?
  • Jak reagować, gdy nasz partner negocjacyjny staje się agresywny?
  • W jakie pułapki wpadamy na własne życzenie?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Jak budować zaufanie klienta jako handlowiec?

Jak budować zaufanie klienta jako handlowiec?
  • Czym jest zaufanie w biznesie?
  • Dlaczego sprzedawca powinien ufać samemu sobie?
  • Jak powinien postępować handlowiec, aby zwiększać własną wiarygodność?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Pierwsze wrażenie nie jest ważne... jest najważniejsze!

Pierwsze wrażenie nie jest ważne... jest najważniejsze!
  • Czym się różni pierwsze wrażenie aktywne i pasywne?
  • Jaką rolę w tworzeniu pierwszego wrażenia odgrywają poszczególne zmysły?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Klienci z róznych stron świata: Austria

Klienci z róznych stron świata: Austria
  • Jakimi cechami charakteryzują się Austriacy jako kontrahenci?
  • Jak wygląda porównanie kultury polskiej do austriackiej i co to dla nas oznacza?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 3/2023

O liczbie Dunbara, czyli zarządzanie relacjami w sprzedaży i nie tylko

O liczbie Dunbara, czyli zarządzanie relacjami w sprzedaży i nie tylko
  • Czym jest liczba Dunbara?
  • Czy liczba znajomych i liczba relacji to synonimy?
  • Co łączy ludzki mózg, katalogi biblioteczne i networking?
Czytaj więcej
nr 3/2023

Intuicja tajną bronią handlowca

Intuicja tajną bronią handlowca
  • Co może nam pomóc lepiej zrozumieć sytuację potencjalnego klienta?
  • Jakie są najczęstsze sygnały ostrzegające przed wchodzeniem we współpracę, na które intuicyjnie zwracamy uwagę?
  • Jak wyrobić sobie intuicję, która będzie nam pomagać w kontakcie z klientami?
Czytaj więcej
nr 3/2023

Klienci z różnych stron świata: Bułgaria

Klienci z różnych stron świata: Bułgaria
  • Czy dość bliska nam geograficznie Bułgaria jest równie bliska kulturowo?
  • Na jakie gesty i zachowania uważać, spotykając się z przedstawicielami tej kultury?
  • Jakie działania mogą zwiększyć nasze szanse na sukces?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.