Relacje z klientem

Tylko on-line nr 31/2020

Negocjacje w barwach turkusu

Negocjacje w barwach turkusu
  • Jak pogodzić efektywność negocjacyjną z wartościami turkusu?
  • Czym różni się relacja handlowiec–klient od relacji partnerów biznesowych?
  • Na czym polega nonviolent communication (porozumienie bez przemocy) i co ma wspólnego ze sprzedażą?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 31/2020

Mylić się jest rzeczą ludzką, ale...

Mylić się jest rzeczą ludzką, ale...
  • Jak handlowcy zniechęcają klientów do firmy i jej produktów?
  • Jak zapobiegać takim sytuacjom?
Czytaj więcej
nr 31/2020

Jak sprzedawać przedstawicielom generacji Z?

Jak sprzedawać przedstawicielom generacji Z?

Choć czasami trudno w to uwierzyć, na rynku pracy pojawiły się już osoby urodzone w 2002 roku. Z drugiej strony oznacza to również, że młode pokolenia podejmują już także decyzje zakupowe jako klienci. Dodajmy: klienci wychowani na nieco innych wartościach niż ich poprzednicy, przyzwyczajeni do nowoczesnej obsługi, lubiący mieć wpływ na produkty i usługi, z których chcą korzystać. Co charakteryzuje...

Czytaj więcej
nr 31/2020

Jak nie zniechęcić do siebie klienta jeszcze przed nawiązaniem współpracy?

Jak nie zniechęcić do siebie klienta jeszcze przed nawiązaniem współpracy?

Chyba każdy już słyszał o zasadzie Pareto, mówiącej o tym, że 80% wszystkich przychodów z udanych transakcji jest wygenerowanych tylko przez 20% klientów, jakich handlowcy obsługują każdego dnia, miesiąca czy roku. Oznacza to, że na 100 rozmów handlowych jedynie około 20 kończy się sukcesem. Dlaczego tak wielu klientów przecieka handlowcom przez palce? Czy nie są dość dobrzy, by tę statystykę poprawić?...

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 31/2020

"Dlaczego wybrał pan ofertę konkurencji"?

"Dlaczego wybrał pan ofertę konkurencji"?

Nikt nie lubi przegrywać. Między innymi dlatego sprzedawcy poszerzają swoją wiedzę produktową, doskonalą warsztat sprzedażowy i dbają o nawiązanie jak najlepszych relacji z potencjalnymi nabywcami. Prawda jest jednak nieubłagana: nie wszystkie próby nawiązania współpracy będą udane. Z różnych przyczyn. I choć handlowcy są nastawieni na to, aby wygrywać, to warto, aby mieli także scenariusz własnego...

Czytaj więcej
nr 31/2020

"Muszę to najpierw wypróbować!"

"Muszę to najpierw wypróbować!"

To częsty problem w sprzedaży. Mamy osobę, która jest potencjalnie zainteresowana zakupem, ale... najpierw chciałaby coś dostać za darmo. Polityka naszej firmy nie przewiduje jednak bezpłatnych próbek produktów. Co wtedy? Jak radzić sobie w takiej sytuacji i co konkretnie możemy zrobić, aby nie zrazić potencjalnego klienta do współpracy?

Czytaj więcej
nr 31/2020

Klienci z różnych stron świata: Węgry

Klienci z różnych stron świata: Węgry

„Polak, Węgier – dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki. Oba zuchy, oba żwawi, niech im Pan Bóg błogosławi”. Każdy z nas zna to powiedzenie. Ma ono swój identyczny odpowiednik w języku węgierskim. Polacy, zresztą z wzajemnością, bardzo lubią Węgrów. Oba narody od 2007 roku świętują dzień przyjaźni polsko-węgierskiej, który przypada na 23 marca. Nie różnimy się wiele od Madziarów ani pod względem...

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama