Zestawy tematyczne

Psychologia (w) sprzedaży

Psychologia (w) sprzedaży

cena: 49,00 zł netto

cena: 60,27 zł brutto

Ludzka natura jest skomplikowana i tajemnicza, dlatego tak w biznesie, jak i w życiu codziennym, codziennie stajemy przed wyzwaniem, by ją lepiej zrozumieć, a następnie wykorzystać tę wiedzę w kontaktach biznesowych. Zrozumienie natury ludzkiej pozwala bowiem dowiedzieć się, czym kierują się klienci w procesie zakupów, a od tego już krok do skutecznej sprzedaży.

Z artykułów dowiesz się m.in.

  • Jakie emocje możemy wyczytać z mowy ciała?
  • Na czym polega reguła dowodu społecznego?
  • W jaki sposób, wykorzystując regułę niedostępności, możemy wywołać w ludziach automatyczną chęć zakupu?
  • Jakie słowa i w jaki sposób wpływają na ludzi w procesie sprzedaży?
  • Jaki udział w procesie sprzedaży ma inteligencja emocjonalna?
  • Czy ambiwertyzm jest receptą na sprzedażowy sukces?
  • Jak umiejętnie wykorzystywać w sprzedaży język perswazji?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

Tylko on-line Szef Sprzedaży nr 7

„Sezamie, otwórz się”. Sprzedaż za pomocą słów, które wpływają na ludzi

Najsłynniejszy bohater zbioru opowiadań arabskich „Baśnie z tysiąca i jednej nocy” – legendarny Ali-Baba wszedł w posiadanie formuły, która umożliwiała mu dostęp do bogatych zasobów spoczywających w ukryciu, w nie mniej legendarnym Sezamie. Dzięki kilku słowom potrafił on odblokować swoiste zabezpieczenia i stać się bogatym człowiekiem. Podobnie niecodzienne umiejętności...

Czytaj więcej
nr 2/2016

Dostęp ograniczony ‑ Reguła niedostępności w rozmowach z klientami

Zapewne każdy, kto zajmuje się sprzedażą, chciałby, żeby klienci bili się o jego towar. W jaki sposób, wykorzystując regułę niedostępności, możemy wywołać w ludziach automatyczną chęć zakupu? Jest na to kilka sposobów.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 3/2016

Większość ma rację ‑ Wykorzystanie reguły dowodu społecznego w sprzedaży

Na czym polega reguła dowodu społecznego? Jeśli ludzie nie są pewni jaką decyzję mają podjąć, robią to, co robi większość grupy. Jest ona często wykorzystywana w sprzedaży.

Czytaj więcej
nr 5/2016

Emocjonalne kalambury ‑ Jak wyczytać emocje z mowy ciała klienta?

AS_05_36.jpg

Kluczowa dla sukcesu w sprzedaży jawi się dzisiaj zdolność do wnikliwej i mądrej komunikacji, którą sprzedawca analizuje i konsekwentnie moderuje. O ile na poziomie słów wydaje się to być proste, o tyle odkrywanie tego, co klient naprawdę myśli i czuje, wymaga szczególnych umiejętności. Co należy wiedzieć i o czym pamiętać, aby z powodzeniem widzieć u klienta wszystko to, o czym sam nie chce nam powiedzieć?...

Czytaj więcej
nr 10/2017

Wpływanie na przekonania

AS_10_32.jpg

Sprzedaż związana jest z umiejętnością wpływania na zmianę przekonań klientów. Wymaga rozumienia czym są przekonania, rezygnowania ze sprzedaży opartej na presji na rzecz stosowania strategii, które sprawiają, że klient nie jest przekonywany, a sam przekonuje się do zakupu.

Czytaj więcej
nr 12/2017

Przez inteligencję emocjonalną do sprzedażowego sukcesu

AS_12_36.jpg

Kiedyś mawiano: „sprzedaj albo zgiń”. Dzisiaj coraz częściej słyszę: „wyróżnij się i pozwól klientowi kupować”. Z jednej strony taki kierunek w sprzedaży napawa optymizmem, a z drugiej nieco przeraża. O ile od lat uczyliśmy się głównie twardych technik napierania na transakcję, o tyle nie zdążyliśmy wypracować miękkich umiejętności poznawania zarówno siebie, jak i osób którym sprzedajemy. Z pomocą...

Czytaj więcej
nr 13/2017

Język perswazji w praktyce

AS_13_36.jpg

Właściwy dobór słów podczas rozmowy sprzedażowej to element, na który wielu handlowców nie zwraca uwagi. Tymczasem rozmowa z klientem to nie wymiana opinii z sąsiadem na klatce schodowej. Jeśli to, co mówisz ma wywrzeć odpowiednio perswazyjny wpływ na klienta, musisz trzymać się kilku zasad.

Czytaj więcej
nr 27/2020

Syndrom „Szczęśliwych uszu” w sprzedaży i jak mu zaradzić

AS_27_68.jpg

Zjawisko tzw. Szczęśliwych uszu prędzej czy później pojawi się w życiu każdego handlowca. Przypomina trochę „ciemną stronę mocy” ze znanej serii filmów o przygodach rycerzy Jedi. Kto mu ulegnie, ten – jako handlowiec – skończy smutno, a jego wyniki sprzedażowe poszybują w dół. Jak zatem przeciwstawić się tej zgubnej sile, która teoretycznie zapewnia komfort psychiczny, ale na dłuższą metę pogrąża każdego,...

Czytaj więcej
nr 28/2020

Ambiwertyzm ‑ recepta na sprzedażowy sukces?

AS_28_72.jpg

W sprzedaży cały czas poszukujemy Świętego Graala. Próbujemy dociec, jakie postawy i kompetencje wpływają na zwiększenie skuteczności handlowca. Jednym z takich pytań jest odwieczny dylemat: introwertyk czy ekstrawertyk? Czy któraś z tych cech osobowości predysponuje do bycia lepszym sprzedawcą? Wiele osób zapomina, że pomiędzy tymi skrajnościami kryje się postawa najbardziej umiarkowana, ambiwertyzm....

Czytaj więcej
nr 29/2020

Efekt aureoli i efekt diabelski w sprzedaży

AS_29_66.jpg

Czy tego chcemy, czy nie, nie możemy przestać myśleć. Bardzo często, nie zdając sobie z tego sprawy, w czasie kilku sekund wydajemy osądy. W sprzedaży takie procesy zachodzą codziennie w nieskończonych ilościach, dlatego przyjrzyjmy się dwóm popularnym efektom związanym z poznawaniem nowych osób i rzeczy.

Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.