Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy pracującego w salonie samochodowym, który dzieli się technikami i patentami, które pomogły mu na różnych etapach kariery. Część 4: w jaki sposób płynnie domykać sprzedaż?
Opis sytuacji
To miał być wyjątkowy dzień. Do salonu, w którym pracuje Marek, miał przyjechać Adrian – sprzedawca, od dwóch kwartałów lider sprzedaży samochodów w skali całego kraju w ich firmie. Samochody sprzedawał od kilku lat, w obecnej pracy od prawie roku. „Szybko osiągnął takie wyniki” – pomyślał Marek. Z jednej strony był ciekaw metod nowego lidera, z drugiej – jak każdy doświadczony sprzedawca – miał dystans do „gwiazd” sprzedaży (a i jego ambicja mówiła mu, że to on mógłby jeździć uczyć innych, ale głośno tego nie mówił). Podobno siła Adriana tkwiła w tym, że świetnie domykał sprzedaż i nie pozwalał „wywinąć” się żadnemu klientowi. Miał wszystkim pokazać, jak to robi.
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.