Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy pracującego w salonie samochodowym, który dzieli się technikami i patentami, które pomogły mu na różnych etapach kariery. Część 4: jak mówić klientowi o korzyściach?
Opis sytuacji
Tej nocy Marek nie spał najlepiej. To stres nie pozwolił mu na dłużej zmrużyć oczu i odespać kilku wcześniejszych dni przygotowań. Rano miał odbyć najważniejsze spotkanie w tym roku, z właścicielami firmy, która była zainteresowana zakupem floty dla swoich pracowników, w tym dla członków rady nadzorczej. Jeśli kontrakt zostanie podpisany, Marek zdobędzie bardzo ważnego klienta i zarobi dużą prowizję. Prezentację ma poprowadzić z mniej doświadczonym kolegą Łukaszem, który został wyznaczony Markowi do pomocy przez dyrektora handlowego. Łukasz nie miał zbyt dużego udziału w pozyskaniu klienta, teraz miał tylko niczego nie zepsuć. Kłopot w tym, że Marek widział już swojego kolegę w akcji i wiedział, co może stanowić problem podczas prezentacji…
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.