Praca handlowca w dużym stopniu opiera się na pracy z telefonem. Jest jednak spora grupa handlowców, która nie lubi „obdzwonek”, traktuje je jak zło konieczne, zamiast widzieć w nich środek do osiągnięcia celu. Zobacz co zrobił Michał, aby telefonowanie przestało go przerażać i stało się źródłem sukcesu.
Opis sytuacji
Michał od zawsze lubił kontakt z ludźmi, dlatego bez problemu odnajduje się na stanowiskach związanych z obsługą klientów. Posiada 7-letnie doświadczenie w sprzedaży. Najpierw pracował jako konsultant telefoniczny w banku, obecnie jest doradcą klienta w sieci pośrednictwa finansowego. Do niedawna lubił to, co robi i całkiem nieźle na tym zarabiał.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu