W jaki sposób odczytać sygnały ostrzegawcze i w którym momencie zareagować, aby uniknąć przykrego rozczarowania, gdy klient po miesiącu odwlekania w końcu powie, że nie jest zainteresowany ofertą? Na przykładzie agentki ubezpieczeniowej pokażemy, w jaki sposób przyspieszyć proces decyzyjny u klienta.
W sprzedaży nie ma nic gorszego niż nadzieja. Świetnie się wam rozmawia, klient jest zainteresowany, ma nawet odpowiedni budżet i… nic się nie dzieje. Prosi cię o czas do zastanowienia, obiecuje, że podejmie decyzję, a ty nie chcesz go spłoszyć. Czekasz. Tymczasem płacą ci za prawdziwe sprzedaże, a nie te potencjalne.
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu