Sprzedawcy wyspecjalizowali się w tym, aby podczas każdej rozmowy sypać korzyściami jak z rękawa. Często jednak nie osiągają zamierzonych rezultatów. Dlaczego? Bo tyle języków korzyści, ilu klientów. Na przykładzie Patryka, Key Account Managera w firmie doradczo-szkoleniowej, pokażemy jak słuchać, aby klienci sami sobie sprzedawali.
Opis sytuacji
Jest wtorek po południu. Patryk, Key Account Manager w firmie doradczo-szkoleniowej, właśnie zaczyna spotkanie z jednym z kluczowych klientów. Jest doskonale przygotowany do tego spotkania. Świetnie zna ofertę, każdy jej szczegół oraz wszystkie korzyści, które niesie ona za sobą. Pół dnia sprawdzał informacje na temat klienta, aby wiedzieć co mu zaproponować. Jest pewny siebie. Czuje, że to będzie jego dzień, że wygra tę transakcję...
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.