Z życia handlowca

Efektywny tydzień pracy

Iza Krejca-Pawski   As Sprzedaży 14/2018 Tylko on-line

Co trzeba zrobić, aby osiągać wysokie wyniki sprzedażowe? Kluczem wydają się właściwe nastawienie i wykorzystywanie technik sprzedaży. Tymczasem w rzeczywistości jeden obszar ma decydujący wpływ: zarządzanie czasem i organizacja sprzedażowego dnia. Na przykładzie specjalisty do spraw sprzedaży reklam pokażę, w jaki sposób zaplanować sobie czas pracy i jak uniknąć najczęstszych błędów.

Zanim zaczniesz chodzić w butach innej osoby, zdejmij własne

Monika Mucha   As Sprzedaży 10/2017 Tylko on-line

Badanie potrzeb klienta, czyli jeden z podstawowych etapów rozmowy sprzedażowej to must have większości szkoleń dla handlowców. W praktyce często jest przez sprzedawców pomijany lub przeprowadzany niewłaściwie, co skutkuje brakiem finalizacji sprzedaży i frustracją. Na przykładzie Magdy, która właśnie rozpoczęła pracę w mobilnej sieci sprzedaży, pokazujemy w jaki sposób skutecznie badać potrzeby klienta.

Polecamy

Archiwum