Z życia handlowca

AS_20_63.jpg

Dobry produkt, niska sprzedaż

Dorota Rachelska   As Sprzedaży 20/2019

Co zrobić, jeśli sprzedaż wiodącego produktu zaczyna spadać? Na co zwrócić uwagę, analizując przyczyny problemu? Na przykładzie Anny – przedstawicielki farmaceutycznej – pokazujemy, jak wrócić na właściwe tory sprzedaży, kiedy konkurencja wprowadziła na rynek podobną ofertę w niższej cenie.

AS_20_68.jpg

Cold calling działa, jeśli...

Karol Bartkowski   As Sprzedaży 20/2019

Zarówno z obserwacji, jak i z rozmów z handlowcami łatwo wywnioskować, że cold calling nie cieszy się wśród nich nadmierną sympatią, a nawet można zaryzykować stwierdzenie, że niektórzy wręcz się go boją i najchętniej unikaliby go niczym diabeł święconej wody. Tymczasem, jak wynika z moich doświadczeń, wystarczą dwie, trzy udane rozmowy, aby dosłownie każdy handlowiec zmienił zdanie i zaczął skutecznie dzwonić, a do tego potrzebne są zaledwie dwa czynniki. Chcesz je poznać? Zapraszam do lektury.

AS_19_50.jpg

Wspomnienia sprzedawcy: Jak skutecznie pozyskać uwagę klienta

Tomasz Targosz   As Sprzedaży 19/2018

Po serii artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy samochodów, rozpoczynamy nowy cykl, którego głównym bohaterem będzie Dawid, handlowiec zajmujący się pośrednictwem finansowym. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokażemy techniki i patenty, które pozwoliły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 1: Jak przykuć uwagę klienta w trakcie rozmowy telefonicznej?

Sprzedaż jako połączenie sztuki i matematyki

Ryszard Rabsztyński   As Sprzedaży 18/2018 Tylko on-line
Sprzedaż to połączenie sztuki i matematyki. Jedno bez drugiego nie daje gwarancji sukcesu. W czasach, gdy każdy z nas ma w kieszeni dostęp do całego świata, zbyt łatwo zapomina się o relacjach, ich wpływie na końcowy efekt sprzedaży. A to właśnie kontakt z partnerem w biznesie buduje portfel sukcesów handlowca. Nawet najlepszy CRM nie wygeneruje nowej sprzedaży. Rozmowa z klientem tak. W jaki sposób? Pokażemy to na przykładzie Michała, przedstawiciela handlowego w branży FMCG.
AS_18_46.jpg

Z telemarketera na team leadera

Karol Froń   As Sprzedaży 18/2018

Praca na słuchawce to ciężki kawałek chleba, ale jeszcze cięższym jest zarządzanie grupą telemarketerów. Zazwyczaj stanowisko team leadera obejmują osoby bez doświadczenia w zarządzaniu i pierwsze dziewięćdziesiąt dni jest ich być albo nie być. Co zatem trzeba, co można, a co warto zrobić, by utrzymać się w siodle i zbudować zaangażowany i skuteczny zespół telesprzedawców?

AS_17_51.jpg

Miłe złego początki

Monika Mucha   As Sprzedaży 17/2018

Kiedy wartościowe doświadczenie przeradza się w zgubną rutynę, zamiast pomóc w szybkim zamknięciu transakcji sprawia, że w procesie negocjacji piętrzą się problemy, a niezadowolenie klientów rośnie. Na przykładzie Magdy zajmującej się sprzedażą produktów finansowych pokazujemy, jak uniknąć błędów w kontaktach z klientem, wynikających z nadmiernej ufności w swoje doświadczenie.

Archiwum