Jakie są zasady sprzedawców, którzy niezależnie od produktu / usługi, zawsze osiągają sukces? Patryk Jasiński nazywa takie osoby wilkami sprzedaży. W swojej najnowszej książce zebrał aż 121 metod podzielonych na 4 kategorie: mental, doświadczenie, metody, zasady, które razem tworzą spójną całość i wprowadzają w świat prawdziwych wilków sprzedaży.

Wilki sprzedaży, ale nie z Wall Street

Książka zawiera aż 122 praktyczne ćwiczenia, które pomogą czytelnikowi w utrwaleniu każdej metody, dzięki czemu jego sprzedaż będzie łatwa i skuteczna. To książka dla wszystkich świadomych sprzedawców, którzy chcą być w swojej pracy skuteczniejsi. Całość jest opisana prostym językiem, aby była dla czytelnika maksymalnie zrozumiała, z dużą liczbą prawdziwych historii i okraszona całą masą dobrego, sprzedażowego humoru.

Dzięki najnowszej książce Patryka:

  • poznasz analogię między rasowymi sprzedawcami a wilkami (nie mylić z tymi z Wall Street),
  • dowiesz się, jakie nastawienie mentalne kieruje najlepszymi sprzedawcami,
  • poznasz doświadczenia, jakie wyciągnęły rasowe wilki sprzedaży, które nauczyły ich pracować efektywnie,
  • poznasz metody sprzedaży stosowane przez najlepszych sprzedawców,
  • dowiesz się, jakimi zasadami kierują się prawdziwe wilki sprzedaży,
  • dostaniesz do dyspozycji AŻ 122 ćwiczenia, które wyniosą twoją sprzedaż na wyższy poziom! ×

Tytuł: Wilki sprzedaży. 121 metod prawdziwych wilków sprzedaży
Autor: Patryk Jasiński
Wydawnictwo: Successful Mental Salle sp. z o.o.

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Źródło: Szef Sprzedaży nr 4/2023

Zobacz również

Open source w praktyce ‑ o czym należy pamiętać

Open source w praktyce - o czym należy pamiętać
  • Co powinniśmy wziąć pod uwagę, korzystając z wolnego oprogramowania?
  • Czy warto korzystać z licencji open source?
  • Jak zarządzać ryzykiem w przedsiębiorstwie?
Czytaj więcej

W jaki sposób Akt o Usługach Cyfrowych wpłynie na branżę e‑commerce?

W jaki sposób Akt o Usługach Cyfrowych wpłynie na branżę e-commerce?
  • Kogo i czego dotyczy Akt o Usługach Cyfrowych?
  • Jak wyglądają poszczególne etapy jego wprowadzania?
  • Jakie zmiany oznacza dla właścicieli biznesów e-commerce?
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.