Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą rozwijającym swój biznes w internecie? Chcesz tworzyć materiały na bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka i kurs copywritingu w jednym pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej i teoretyczną wiedzę o tym, jak tworzyć skuteczne treści w internecie, i liczne ćwiczenia oraz zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Dowiesz się z niej m.in., jak przygotować treści, które realizują twoje cele, szukać tematów na teksty, tworzyć materiały „dobre pod SEO”, ułatwić sobie pracę dzięki odpowiednim narzędziom oraz skutecznie działać w social mediach.

Jak stworzyć treści, które zapewnią ci sukces w social mediach?

Nie musisz być zawodowym copywriterem albo content writerem, aby tworzyć dobre, skuteczne i przyjemne w odbiorze teksty. A właściwie takie teksty, jakie chcesz mieć i jakich potrzebujesz, niezależnie od tego, czy twoim celem jest wzbudzanie zachwytu, rozbawianie publiki czy zwiększanie sprzedaży. Nie musisz też mieć wrodzonego talentu ani setek literackich odznaczeń na koncie. Aby zacząć pisać – wystarczy zacząć pisać. Aby zacząć pisać dobrze – trzeba poznać techniki, które udoskonalą nasz sposób pisania. Zbyt proste? A kto powiedział, że wszystko zawsze musi być diabelnie skomplikowane?

Książka czy kurs – co lepsze? A może kursoksiążka?

Klaudyna Maciąg od ponad 20 lat pracuje jako copywriterka, a także uczy innych, jak pisać, oraz wspiera firmy w opracowywaniu ich strategii treści. Jako kolejny cel w życiu postawiła sobie napisanie książki i praktycznego kursu w jednym dla wszystkich tych, którzy chcieliby skuteczniej działać w internecie. Więc jeśli kiedykolwiek przemknęła ci przez głowę myśl „Muszę nauczyć się, jak przygotować dobry wpis na Instagramie, by przyciągać, a nie zanudzać” lub „Chciałabym tworzyć lepsze teksty sprzedażowe, aby zwiększyć dochody sklepu” – to jej kursoksiążka Pisz. Publikuj. Działaj pomoże ci rozwinąć umiejętności ubierania myśli we właściwe słowa. Przejdziesz w niej z Klaudyną przez całą drogę tworzenia treści – od zadania sobie podstawowego pytania „dlaczego?”, poprzez „dla kogo?”, po „gdzie?” i „w jaki sposób?”. Na każdym z tych etapów napotkasz liczne ćwiczenia i zadania, dzięki którym przestaniesz rozmyślać o pisaniu, a po prostu zaczniesz działać.

Święty Graal copywritingu, czyli dobrze zoptymalizowane i interesujące treści

Z Pisz. Publikuj. Działaj dowiesz się nie tylko, jak pisać, ale również zastanowisz się nad tym, dla kogo tworzysz i co chcesz mu zaoferować. Nauczysz się skutecznie przekazywać to, co siedzi w twojej głowie, oraz dowiesz się, dlaczego słowa sprzedają i w jaki sposób to robią. Przy okazji zainspirujesz się i zmobilizujesz do działania. Dowiesz się też, gdzie szukać tematów interesujących twoją społeczność, a także poznasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które możesz wykorzystać na blogu i w mediach społecznościowych. Klaudyna zadbała też o przydatne triki, narzędzia i aplikacje wspierające pracę twórczą, w tym narzędzia do korekty tekstu, generatory tytułów czy haseł wyszukiwanych przez internautów. Ułatwią ci one pisanie i pomogą w typowych problemach, z jakimi mierzą się osoby piszące. Jeden z rozdziałów poświęca także teściom „dobrym pod SEO”, z którego dowiesz się, co trzeba zrobić, aby wykorzystać moc optymalizacji treści i co sprawia, że strony albo konkretne wpisy pojawiają się w wyszukiwarkach i ściągają na stronę nowych czytelników – a więc: potencjalnych klientów.
 

Tytuł: Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

Autor: Klaudyna Maciąg

Wydawnictwo: MT Biznes

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Źródło: Szef Sprzedaży nr 3/2023

Zobacz również

Zakup oprogramowania w chmurze ‑ na co zwrócić uwagę? Wskazówki prawnika

Zakup oprogramowania w chmurze - na co zwrócić uwagę? Wskazówki prawnika
  • Czym jest oprogramowanie SaaS?
  • Jaki jest charakter prawny umowy w modelu SaaS?
  • Co zawrzeć w jej treści?
Czytaj więcej

Strona internetowa zgodna z RODO ‑ proste wskazówki

Strona internetowa zgodna z RODO - proste wskazówki
  • Jak zabezpieczyć dane osobowe odwiedzających naszą stronę internetową?
  • Czy RODO dotyczy każdego biznesu e-commerce?
  • Co powinna zawierać polityka prywatności?
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.