Temat numeru

nr 35/2021

Aby raporty nie zabierały cennego czasu...

Aby raporty nie zabierały cennego czasu...

Raportów nie lubi nikt. Ani ci, którzy je piszą, ani ci, co czytają. To oczywiście silna generalizacja, ale bardzo bliska prawdzie. Handlowcy uważają je za stratę czasu, szefowie – za zło konieczne. Trzeba jednak pamiętać, że bez raportowania nie można zarządzać firmą. Postaram się pokazać, jak raportowanie wyników swojej pracy uczynić znośnym i nie zabierającym zbyt wiele czasu.

Czytaj więcej
nr 35/2021

Najskuteczniejsze czynności w procesie sprzedaży

Najskuteczniejsze czynności w procesie sprzedaży

Błędem w sprzedaży jest oczekiwanie, że każdy klient kupi, albo że gdzieś kryje się „Złoty Graal” dający 100% skuteczności. Zaufaj mi. Nie ma go. Możesz jednak znacząco zwiększyć swoją szansę na sprzedażowy sukces dzięki odpowiedniemu podejściu do pracy oraz właściwemu doborowi podejmowanych czynności.

Czytaj więcej
nr 34/2021

Czego oczekuje twój klient?

Czego oczekuje twój klient?

Gdybym zapytał teraz, czego oczekują wasi klienci, to z pewnością zebrałbym obszerną listę przeróżnych odpowiedzi. Część z nich z pewnością by się powtarzała, a część pewnie byłaby pewnym zaskoczeniem czy ciekawostką. Dlaczego?

Czytaj więcej
nr 34/2021

Czego oczekuje twój klient?

Czego oczekuje twój klient?

Łatwo i szybko werbalizowane oczekiwania klientów można zamknąć w prostym zdaniu: Jak najwięcej wartości jak najniższym kosztem. To spojrzenie na oczekiwania klientów jest kluczem do porażki wielu firm. Próba zaspokojenia oczekiwań klientów jest jedną z największych pułapek biznesowych i jednocześnie wyzwaniem dla szefów sprzedaży. Natomiast tam gdzie da się dotrzeć do głębokich potrzeb, tam będzie...

Czytaj więcej
nr 33/2021

Żeby sprzedać, trzeba... 10 warunków sprzedażowego sukcesu

Żeby sprzedać, trzeba... 10 warunków sprzedażowego sukcesu

Nie ma jednej recepty na sukces. Można jednak wyróżnić 3 ważne aspekty sprzedażowego sukcesu. Trzeba mieć CO, KOMU i JAK sprzedawać. Co możesz zrobić, by być bardziej efektywnym i skutecznym? W poniższych 10 wskazówkach zawarta jest wiedza, obserwacja i doświadczenie wielu handlowców, z którymi współpracowałam.

Czytaj więcej
nr 33/2021

Żeby sprzedać, trzeba... 10 warunków sprzedażowego sukcesu

Żeby sprzedać, trzeba... 10 warunków sprzedażowego sukcesu

Nie da się przedstawić jednej recepty na sprzedażowy sukces. Nie ma jednej techniki, która bije na głowę wszystkie inne. Jest jednak kilka czynników, które sprawią, że sprzedaż stanie się prostsza i skuteczniejsza.

Czytaj więcej
nr 32/2021

Jak dotrzeć do prawdziwej potrzeby klienta?

Jak dotrzeć do prawdziwej potrzeby klienta?

Potrzeby klientów to punkt wyjścia dla wszystkich działań konsumenta na rynku związanych z dokonywaniem zakupów. Krótko mówiąc, to początek ścieżki zakupowej i katalizator podejmowania decyzji. Są dwa główne powody, dla których handlowiec powinien umieć dobrze je zdiagnozować. Pierwszy jest związany z szansą na pozytywne zamknięcie sprzedaży, drugi zaś to ochrona własnego czasu, ponieważ nie każdy...

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama