Temat numeru

no. 24/2019

Kaizen w pracy handlowca

AS_24_12.jpg

W pracy handlowca, która cechuje się koniecznością częstego wprowadzania zmian i dopasowywania się do panujących na rynku trendów, bardzo ważne jest planowanie. Idealnym sposobem wydaje się więc skorzystanie z reguł japońskiej filozofii Kaizen, która krok po kroku przeprowadzi cię przez proces sprzedaży i pomoże w uzyskaniu pożądanego wyniku. Należy z niej jednak korzystać ostrożnie, by nie zgubić...

Read more
no. 23/2019

Efektywność w pracy handlowca

AS_23_14.jpg

Praca w sprzedaży wymaga dobrej organizacji, jednak wielu handlowców ma z tym problem. W zawodzie tym często pracują osoby spontaniczne, komunikatywne, relacyjne, nastawione na działanie. Oczywiście, te cechy nie wykluczają bycia dobrze zorganizowanym, jednak często nie idą one w parze z uporządkowaniem i systematycznością. Wszystkiego można się jednak nauczyć. Jak lepiej i skuteczniej organizować...

Read more
Open access no. 22/2019

Maksymalizacja zysków z jednej transakcji

AS_22_12.jpg

Pozyskiwanie nowych klientów jest drogie i czasochłonne, dlatego warto przyjrzeć się takim rozwiązaniom, które pozwolą zwiększyć sprzedaż na klientach, którzy już zostali pozyskani. Mowa tutaj o cross-sellingu (sprzedaż krzyżowa) i up-sellingu (podwyższanie wartości produktu lub usługi).

Read more
no. 21/2019

Pozostawić dobre wrażenie

AS_21_14.jpg

Każdy kontakt klienta z twoją firmą, produktem/usługą i tobą jest dla niego doświadczeniem. Krótkie pozytywne lub negatywne wrażenie może zdecydować o być albo nie być twoim czy organizacji, którą reprezentujesz. Dlatego zarządzanie doświadczeniami klientów (Customer Experience Management), czyli proces dostarczania im unikatowych przeżyć i wywołania pozytywnych emocji, odgrywa coraz większą rolę w...

Read more
no. 20/2019

Skuteczny plan prospectingowy

AS_20_10.jpg

Szukając sposobów na podniesienie swojej skuteczności, zapewne co chwila masz do czynienia z nową teorią lub trendem w zakresie technik sprzedaży. Ich twórcy przekonują uparcie o „końcu ery zimnych telefonów” lub o „czasie sprzedaży 4.0”. Jedno pozostaje niezmienne – prospecting, czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów. Najczęstszą przyczyną porażki w sprzedaży jest pusty lejek sprzedażowy. Dlatego...

Read more
no. 19/2018

Jak bronić ceny, czyli negocjacje cenowe w praktyce

AS_19_4.jpg

Umiejętność negocjowania warunków współpracy biznesowej to jedna z bazowych kompetencji niezbędnych do budowania efektywności własnej każdego handlowca. Wśród negocjowanych w różnych branżach kwestii tytuł „najważniejszej”, ale i „najtrudniejszej” należy oczywiście do tej związanej z ceną zakupu i/lub sprzedaży. Jak zatem przygotować się do takich sytuacji?

Read more
no. 18/2018

Zarządzanie lejkiem sprzedaży, czyli wyniki pod kontrolą

AS_18_06.jpg

Zdarzyło ci się patrzeć w swój kalendarz z przerażeniem i poczuciem, że nie wiesz, do czego się zabrać i na czym stoisz? Szef pyta cię, ile sprzedasz w tym miesiącu, a ty odpowiadasz mu cokolwiek, byleby dać mu jakieś liczby? Masz wrażenie, że twoja sprzedaż dzieje się przypadkowo? Czujesz, że niektórym klientom poświęcasz zbyt dużo czasu, a i tak niewiele z tego wynika? Jeśli odpowiadałeś twierdząco...

Read more
no. 17/2018

Klient o specjalnych potrzebach

AS_17_04.jpg

Świadomy handlowiec wie, jak budować relacje, poznać potrzeby i oczekiwania klienta, przeprowadzić prezentację opartą na korzyściach. Ale jak te struktury procesu sprzedażowego zbudować w kontakcie z klientem nietypowym, czasem trudnym? Jak dostosować siebie i procedurę do klienta o specjalnych potrzebach?

Read more

Next
page

Nastęna stron

Current issue

Go to

Partners

Advertisement