Temat numeru

nr 2/2023

Dyrektywa Omnibus, czyli o zmianach istotnych dla branży e‑commerce słów kilka

Dyrektywa Omnibus, czyli o zmianach istotnych dla branży e-commerce słów kilka
  • Czego dotyczy dyrektywa Omnibus?
  • Jakie obowiązki nakłada ona na przedsiębiorców?
  • Jakie mogą być konsekwencje braku przestrzegania nowych wymogów?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Czy w social mediach możemy być lean?

Czy w social mediach możemy być lean?
  • O czym mówi pięć zasad Lean Start-up?
  • Jak stosować metodologię lean w mediach społecznościowych?
  • Jak mierzyć skuteczność contentu, jaki proponujemy w social mediach?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Fabryka personalizowanych produktów, czyli poznaj mes‑commerce

Fabryka personalizowanych produktów, czyli poznaj mes-commerce
  • Jak zmniejszyć dystans pomiędzy firmą a klientem dzięki strategii D2C?
  • Na czym polegają modele biznesowe White label i Private label?
  • Czym jest system MES i jakie korzyści może przynieść firmie?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Jak trwale wpływać na zachowania pracowników?

Jak trwale wpływać na zachowania pracowników?
  • Jak nie popaść w pułapkę zarządzania przez nagrody zewnętrzne?
  • Na czym w praktyce polega nauka poprzez skojarzenia?
  • Jak działa warunkowanie klasyczne i warunkowanie sprawcze?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Przewodnik po LinkedIn ‑ mało znane funkcje i ustawienia

Przewodnik po LinkedIn - mało znane funkcje i ustawienia
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich danych na portalu LinkedIn?
  • W jaki sposób można regulować widoczność swoich kontaktów na tej platformie?
  • Jak sterować zawartością swojej tablicy na LinkedIn?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Wierzę, że się da

Wierzę, że się da

Rozmowa z Victorią Iwanowską, biznesową nomadką

Czytaj więcej
nr 2/2023

Warunki sprzyjające energii i efektywności zespołu

Warunki sprzyjające energii i efektywności zespołu
  • Czy dobre wyniki sprzedażowe są równoznaczne z brakiem dysfunkcji w zespole?
  • Co wpływa na poziom energii i efektywności zespołu handlowego?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.