Temat numeru

nr 4/2023

Open source w praktyce ‑ o czym należy pamiętać

Open source w praktyce - o czym należy pamiętać
  • Co powinniśmy wziąć pod uwagę, korzystając z wolnego oprogramowania?
  • Czy warto korzystać z licencji open source?
  • Jak zarządzać ryzykiem w przedsiębiorstwie?
Czytaj więcej
nr 4/2023

W jaki sposób Akt o Usługach Cyfrowych wpłynie na branżę e‑commerce?

W jaki sposób Akt o Usługach Cyfrowych wpłynie na branżę e-commerce?
  • Kogo i czego dotyczy Akt o Usługach Cyfrowych?
  • Jak wyglądają poszczególne etapy jego wprowadzania?
  • Jakie zmiany oznacza dla właścicieli biznesów e-commerce?
Czytaj więcej
nr 4/2023

NFT i METAVERSE ‑ chwilowy trend czy ogromny potencjał?

NFT i METAVERSE - chwilowy trend czy ogromny potencjał?
  • Czym są NFT i metaverse?
  • Co to jest cyfrowa moda?
  • Co małpy mają wspólnego z metaverse i zakupami?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Jak wykorzystać dane o zachowaniach klientów online do sprzedaży offline?

Jak wykorzystać dane o zachowaniach klientów online do sprzedaży offline?
  • Jakie możliwości daje nam współczesna technologia w zakresie zwiększania skuteczności kampanii omnichannelowych?
  • Które spośród dostępnych funkcjonalności zapewnią nam uzyskanie najlepszych wyników?
  • Kiedy footfall działa?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Ekscytacja etapem testów

Ekscytacja etapem testów

Rozmowa z Mariuszem Mrozem, trenerem i przedsiębiorcą w branży fitness HISTORIA SUKCESU Jestem przedsiębiorcą, który od ponad 8 lat sprzedaje swoje usługi w branży fitness, buduje markę Trener Mariusz Mróz oraz tworzy agencję fitness influencerów fit elite.  Uwielbiam szukać i testować nowe rozwiązania i w taki sposób rozwijać swoją firmę. Przeszedłem kilka kryzysów w biznesie i wierzę...

Czytaj więcej
nr 4/2023

Co blokuje twoją sprzedaż?

Co blokuje twoją sprzedaż?
  • Dlaczego techniki sprzedażowe nie działają?
  • Jakie lęki handlowców najczęściej blokują sprzedaż?
  • W jaki sposób planować codzienną pracę, żeby zwiększyć swoją sprzedażową skuteczność?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Przepis na sprzedażową porażkę

Przepis na sprzedażową porażkę
  • Co może blokować sprzedaż w twojej firmie?
  • Dlaczego porażka w sprzedaży jest trochę jak katastrofa lotnicza?
  • W jaki sposób myślenie o reklamacjach przekłada się na sprzedaż?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.