Temat numeru

nr 42-43/2022

Mity finalizowania sprzedaży

Mity finalizowania sprzedaży

Jedno z najczęściej zadawanych pytań przez handlowców brzmi: jak lepiej, szybciej, lub w większej ilości finalizować sprzedaż? Jest to również zagadnienie, z którego najczęściej chcą się szkolić osoby zgłaszające się do trenerów sprzedaży. Różnej maści poradniki aż kipią od technik i opisów metod na finalizację sprzedaży. Nic dziwnego, że wokół tego tematu powstało wiele mitów oraz strategii, które...

Czytaj więcej
nr 41/2022

Algorytmy sprzedaży i obsługi klienta

Algorytmy sprzedaży i obsługi klienta

Czym są algorytmy sprzedaży i obsługi klienta? Najłatwiej obrazuje to pojęcie następująca sytuacja pojawiająca się podczas naszych szkoleń – pytamy uczestników: „Jakie spotykacie najczęstsze obiekcje waszych klientów?” Odpowiadają zwykle: „Że jest za drogo!”. Z pasją w głosie dodają przy tym: „Wszyscy pytają o cenę – tylko cena ich interesuje!”. Wtedy zadajemy im pytanie: „A więc skoro tak często...

Czytaj więcej
nr 41/2022

Jak budować zaufanie klienta?

Jak budować zaufanie klienta?

O roli zaufania w sprzedaży i biznesie powiedziano w ostatnich latach wiele. Każda sprzedaż, bez znaczenia, czy jest to sprzedaż typowo transakcyjna, czy doradczo-konsultacyjna wymaga zaufania klienta. Jeśli klient ma powierzyć nam swoje pieniądze, musi dostatecznie zaufać, że nasze rozwiązanie sprawdzi się w jego firmie i da mu odpowiednią wartość. Jak budować zaufanie klienta? Co zrobić, żeby klient...

Czytaj więcej
nr 41/2022

Jak utrzymać lojalność klientów i dbać o ich retencję?

Jak utrzymać lojalność klientów i dbać o ich retencję?

Utrzymywanie lojalności i dbanie o retencję klientów to zaraz po przyciągnięciu ich uwagi oraz zdobyciu zaufania jedno z największych wyzwań działów handlowych. Różnorodność dostępnych na rynku produktów i usług, wygodne opcje dostawy oraz zwrotów, serwis posprzedażowy, a także konkurencyjne ceny to aspekty, na które najczęściej zwracają uwagę konsumenci. Co zrobić, żeby odbiorcy pozostali z marką...

Czytaj więcej
nr 40/2022

Skąd czerpać inspiracje do tworzenia contentu, który ma pomóc handlowcowi sprzedawać?

Skąd czerpać inspiracje do tworzenia contentu, który ma pomóc handlowcowi sprzedawać?

Dobry content potrafi czasami sprzedać więcej niż niejedna rozmowa z klientem czy długie negocjacje. Trzeba tylko zadbać o to, żeby odpowiadał on na potrzeby odbiorców i angażował ich do wykonania konkretnej akcji. Skuteczne wykorzystanie przekazu tekstowego oraz wizualnego może być świetnym narzędziem sprzedażowym w rękach handlowca. Skąd czerpać inspiracje do tworzenia contentu, który zachęca do...

Czytaj więcej
nr 40/2022

Jak sprzedawać nie tylko produkt, ale też pomysły

Jak sprzedawać nie tylko produkt, ale też pomysły

Najlepsi handlowcy to tzw. rainmakers. Ludzie, którzy konsekwentnie i nieprzerwanie sprzedają swoje pomysły i przez to powiększają bazę klientów. Jak to robią i co jest potrzebne, aby stać się takim specjalistą?

Czytaj więcej
nr 40/2022

Kastomizacja produktu ‑ jak odpowiedzieć na rosnący trend indywidualizacji oferty?

Kastomizacja produktu - jak odpowiedzieć na rosnący trend indywidualizacji oferty?

Nasi klienci coraz częściej oczekują, że damy im możliwość dopasowania produktu do ich indywidualnych potrzeb i gustów. Czy kastomizacja (ang. customization) na stałe zagości w naszych przedsiębiorstwach?

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.