Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy pracującego w salonie samochodowym, dzielącego się technikami i patentami, które pomogły mu na różnych etapach kariery. Część 3: jak dotrzeć do klienta, aby poznać jego oczekiwania?

Wspomnienia sprzedawcy: pytania kluczem do klienta

Opis sytuacji

Od kilku dni pogoda nie napawała nikogo optymizmem. Padał deszcz, wiał mocny wiatr i zbyt szybko robiło się ciemno. Nikomu nic się nie chciało, mało komu chciało się rozmawiać. Marek wtopił się w tę atmosferę i ocknął się dopiero, kiedy w salonie pojawiła się pierwsza tego dnia klientka – kobieta w średnim wieku, z którą już kiedyś rozmawiał.

Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Wspomnienia sprzedawcy: W jaki sposób radzić sobie z obiekcjami?

Wspomnienia sprzedawcy: W jaki sposób radzić sobie z obiekcjami?

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 13: Jak poradzić sobie z obiekcjami klienta?

Czytaj więcej

Jak z konfiguratora produktu uczynić oręż sprzedawcy?

Jak z konfiguratora produktu uczynić oręż sprzedawcy?

Automatyzacja weszła z impetem nie tylko do procesów produkcyjnych, ale także i do sprzedażowych. Przykładem są coraz powszechniejsze konfiguratory produktu. Część sprzedawców upatruje w nich zagrożenia dla swojej pozycji. Jednak dla innych stanowi on narzędzie do poprawy sytuacji konkurencyjnej i do większych wpływów.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama