Sprzedaż i filmy wideo

Marcin Wojda   As Sprzedaży 21/2019
AS_21_43.jpg

Materiały wideo nie są popularną formą budowania relacji pomiędzy handlowcem a klientem. Nie oznacza to jednak, że nie warto ich wykorzystywać. Spersonalizowane oferty handlowe czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie poprawić nie tylko wizerunek firmy i twój, ale przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

Żyjemy w czasach, w których wideo jest podstawową formą komunikowania. Każdy z nas ma smartfon i kręci nim dziesiątki filmów. Jesteśmy oswojeni z kamerami, a do dyspozycji mamy coraz lepsze programy do edycji i publikacji wideo. Wykorzystaj ten potencjał. Dobry film – to będzie dla odbiorcy ciekawsze niż kolejna prezentacja pdf czy PowerPoint. Jak? Oto kilka moich propozycji:
  1. Oferta ogólna

    Film, w którym opowiesz o ofercie handlowej swojej firmy, to rozwiązanie polecane w przypadku pierwszego kontaktu z klientem, kiedy jeszcze nie znasz jego potrzeb. Powiedz w kilku zdaniach, co masz co zaoferowania, a przede wszystkim, jakie korzyści klient odniesie, współpracując z tobą. Najlepiej, jeśli film nie będzie monologiem, a pojawią się w nim również grafiki czy zdjęcia produktów. Na koniec filmu wstaw link odsyłający do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.

  2. Oferta spersonalizowana

    Film, w którym przedstawisz ofertę adresowaną do konkretnego klienta, dostosowaną do jego potrzeb i oczekiwań. Podobnie jak w przypadku filmu z ofertą ogólną, warto na koniec wstawić link do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.

  3. Prezentacja produktowa

    Film opisujący produkt lub usługę, które oferuje twoja firma, jest dobrym rozwiązaniem w przypadku skomplikowanych produktów elektronicznych czy usług digitalnych. Warto przygotować krótki film opisujący wybrany produkt. Jeśli klient jest zainteresowany konkretnym rozwiązaniem, to przesłanie mu filmu z prezentacją całego katalogu produktów sprawi, że po kilku sekundach się zniechęci i nie obejrzy go do końca.

  4. Oferta dnia

Opcja godna polecenia, gdy chcesz poinformować klientów, że masz dla nich ofertę specjalną. W krótkim nagraniu przedstaw warunki promocji i zaproś do kontaktu.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Archiwum