Sprzedaż i filmy wideo

AS_21_43.jpg
no. 21/2019

Materiały wideo nie są popularną formą budowania relacji pomiędzy handlowcem a klientem. Nie oznacza to jednak, że nie warto ich wykorzystywać. Spersonalizowane oferty handlowe czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie poprawić nie tylko wizerunek firmy i twój, ale przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

Żyjemy w czasach, w których wideo jest podstawową formą komunikowania. Każdy z nas ma smartfon i kręci nim dziesiątki filmów. Jesteśmy oswojeni z kamerami, a do dyspozycji mamy coraz lepsze programy do edycji i publikacji wideo. Wykorzystaj ten potencjał. Dobry film – to będzie dla odbiorcy ciekawsze niż kolejna prezentacja pdf czy PowerPoint. Jak? Oto kilka moich propozycji:
  1. Oferta ogólna

    Film, w którym opowiesz o ofercie handlowej swojej firmy, to rozwiązanie polecane w przypadku pierwszego kontaktu z klientem, kiedy jeszcze nie znasz jego potrzeb. Powiedz w kilku zdaniach, co masz co zaoferowania, a przede wszystkim, jakie korzyści klient odniesie, współpracując z tobą. Najlepiej, jeśli film nie będzie monologiem, a pojawią się w nim również grafiki czy zdjęcia produktów. Na koniec filmu wstaw link odsyłający do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.

  2. Oferta spersonalizowana

    Film, w którym przedstawisz ofertę adresowaną do konkretnego klienta, dostosowaną do jego potrzeb i oczekiwań. Podobnie jak w przypadku filmu z ofertą ogólną, warto na koniec wstawić link do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.

  3. Prezentacja produktowa

    Film opisujący produkt lub usługę, które oferuje twoja firma, jest dobrym rozwiązaniem w przypadku skomplikowanych produktów elektronicznych czy usług digitalnych. Warto przygotować krótki film opisujący wybrany produkt. Jeśli klient jest zainteresowany konkretnym rozwiązaniem, to przesłanie mu filmu z prezentacją całego katalogu produktów sprawi, że po kilku sekundach się zniechęci i nie obejrzy go do końca.

  4. Oferta dnia

Opcja godna polecenia, gdy chcesz poinformować klientów, że masz dla nich ofertę specjalną. W krótkim nagraniu przedstaw warunki promocji i zaproś do kontaktu.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

9 zasad, dzięki którym twój cross- i up-selling będą skuteczniejsze

AS_22_47.jpg

Zwiększanie sprzedaży przy okazji... sprzedaży. Tak można byłoby w skrócie zdefiniować techniki cross- i up-sellingu. Są one tak naturalne, że czasem się ich nie zauważa w procesie obsługi klienta. Pomimo powszechności tych metod, nadal wiele osób popełnia błędy w ich zastosowaniu. Ten artykuł podpowie, jak ich uniknąć.

Read more

Analiza strategiczna: między kosztami, korzyściami a ryzykiem w sprzedaży

AS_22_42.jpg

Analiza strategiczna jest najważniejszym elementem potrzebnym do stworzenia biznesplanu, a jej celem jest wybór oraz prezentacja konkretnej strategii, jaka zostanie przyjęta przez przedsiębiorstwo w celu zrealizowania wytyczonych celów. Prawidłowo przeprowadzona jest nie tylko drogowskazem do realizacji strategii firmy, ale także ogranicza ryzyko niepowodzenia przedsięwzięcia biznesowego.

Read more

Co warto mierzyć, czyli praca z KPI w praktyce

AS_22_38.jpg

Szef sprzedaży obwieścił swojemu zespołowi, że firma w kolejnym roku oczekuje wzrostu sprzedaży o 20%. Z punktu widzenia handlowców obecne wyniki wydają się optymalne, a założony cel mało realny. Zobacz, jak z pomocą prostego narzędzia KPI, można go zrealizować.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama