Materiały wideo nie są popularną formą budowania relacji pomiędzy handlowcem a klientem. Nie oznacza to jednak, że nie warto ich wykorzystywać. Spersonalizowane oferty handlowe czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie poprawić nie tylko wizerunek firmy i twój, ale przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

Żyjemy w czasach, w których wideo jest podstawową formą komunikowania. Każdy z nas ma smartfon i kręci nim dziesiątki filmów. Jesteśmy oswojeni z kamerami, a do dyspozycji mamy coraz lepsze programy do edycji i publikacji wideo. Wykorzystaj ten potencjał. Dobry film – to będzie dla odbiorcy ciekawsze niż kolejna prezentacja pdf czy PowerPoint. Jak? Oto kilka moich propozycji:
  1. Oferta ogólna

    Film, w którym opowiesz o ofercie handlowej swojej firmy, to rozwiązanie polecane w przypadku pierwszego kontaktu z klientem, kiedy jeszcze nie znasz jego potrzeb. Powiedz w kilku zdaniach, co masz co zaoferowania, a przede wszystkim, jakie korzyści klient odniesie, współpracując z tobą. Najlepiej, jeśli film nie będzie monologiem, a pojawią się w nim również grafiki czy zdjęcia produktów. Na koniec filmu wstaw link odsyłający do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.

  2. Oferta spersonalizowana

    Film, w którym przedstawisz ofertę adresowaną do konkretnego klienta, dostosowaną do jego potrzeb i oczekiwań. Podobnie jak w przypadku filmu z ofertą ogólną, warto na koniec wstawić link do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.

  3. Prezentacja produktowa

    Film opisujący produkt lub usługę, które oferuje twoja firma, jest dobrym rozwiązaniem w przypadku skomplikowanych produktów elektronicznych czy usług digitalnych. Warto przygotować krótki film opisujący wybrany produkt. Jeśli klient jest zainteresowany konkretnym rozwiązaniem, to przesłanie mu filmu z prezentacją całego katalogu produktów sprawi, że po kilku sekundach się zniechęci i nie obejrzy go do końca.

  4. Oferta dnia

Opcja godna polecenia, gdy chcesz poinformować klientów, że masz dla nich ofertę specjalną. W krótkim nagraniu przedstaw warunki promocji i zaproś do kontaktu.

Pozostałe 74% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Zobacz również

Tylko on-line nr 30/2020

Rola wideo w procesie sprzedażowym

40_SS_88.jpg
  • Jak sprawdzić, na jakim etapie decyzyjnym znajduje się klient i dlaczego to ważne?
  • Jakiego rodzaju wideo przygotować, by wpisać się w potrzeby klienta?
  • Z jakich narzędzi korzystać, żeby zmniejszyć koszty tworzenia filmów?
Czytaj więcej

Wspomnienia sprzedawcy: Zdalna sprzedaż usług finansowych ‑ jak przygotować się i obsługiwać klienta na platformie internetowej?

AS_30_74.jpg

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 12: Na co zwracać uwagę przy zdalnej obsłudze klientów?

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 30/2020

Oszczędzaj czas dzięki multiintegracji

AS_30_50.jpg

Multiintegracje e-commerce starają się rozwiązać problemy związane z potrzebą inwestowania dużych nakładów czasu i pieniędzy w rozwój firmy. Multiintegrator tworzy nowe połączenia pomiędzy systemami e-commerce oraz systemami fakturującymi ERP i firmową infrastrukturą, dążąc przy tym przede wszystkim do zautomatyzowania procesów sprzedażowych w trakcie realizacji zamówienia.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama