• Jak już na początku procesu sprzedaży uszczelnić etap „zapytań”?
  • Dlaczego w sprzedaży od początku warto stawiać na prawdę, nawet jeżeli oznacza to zmniejszenie liczby klientów?
Sprzedawaj jak TY... czyli jak znależć swój sposób na sprzedaż

Tym razem będzie trochę pod prąd. Myślę, że niejedno szkolenie będzie przeczyć temu, co tutaj dziś przeczytasz. Pomysł na artykuł narodził się w czasie moich kolejnych rozmów sprzedażowych, które z biegiem lat nie przypominają tych np. sprzed roku czy dwóch.

To jedno, a druga sprawa, to fakt, że z pewnością trafiasz na taką liczbę porad w stylu: „5 trików skutecznej sprzedaży”, „Jedyny poradnik sprzedaży, jakiego potrzebujesz” i „Sprzedawaj jak szalony”, że już nie wiesz w zasadzie co działa, a co lepiej zostawić na kartkach poradników i na kanałach YouTube „mistrzów sprzedaży”:)

Ale i ja nie jestem bez winy, bo nieraz tworzę treści w stylu, jaki wypisałem powyżej. Robię to, aby ułatwić czytelnikowi odbiór mojego artykułu lub posta. Czy to mnie tłumaczy? Oceń samodzielnie po lekturze tego artykułu.

Przed tobą proces, który możemy porównać do wizyty na siłowni. Pomogę ci znaleźć swój sposób na sprzedaż w kilku prostych krokach. Zaczniemy od rozgrzewki.

Czas na pierwszą serię po rozgrzewce

Wiesz już, jak wygląda twój score card i możesz przejść do pracy nad poprawą lub uporządkowaniem swojego sposobu na sprzedaż. Może się okazać, że przebudujesz cały proces, a może tylko dokręcisz kilka śrubek i odczujesz wyraźną różnicę bez konieczności burzenia dotychczasowych pomysłów na to, jak sprzedawać.

Tak czy siak – jesteś na wygranej pozycji, bo część handlowców bezmyślnie kopiuje rozwiązania z poradników i szkoleń, nie biorąc pod uwagę zmiennych w swoich branżach.

Przygotowując dla ciebie serię ćwiczeń pod budowę twojego pomysłu na sprzedaż, wziąłem pod uwagę czynniki, które występują niemal w każdym procesie sprzedaży. Praca nad nimi to baza pod zbudowanie lub poprawienie twojego procesu sprzedaży.

Pozostałe 67% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Źródło: Szef Sprzedaży nr 5-6/2023

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Mentoring w zarządzaniu

Mentoring w zarządzaniu
  • Kim jest mentor?
  • Jakie są podstawowe umiejętności mentora?
  • Czym mentor różni się od coacha?
Czytaj więcej

Marki FMCG w modelu subskrypcyjnym

Marki FMCG w modelu subskrypcyjnym
  • Na czym współcześnie polegają modele subskrypcyjne?
  • Jakie produkty możemy obecnie subskrybować jako klienci?
  • Co zyskują firmy dzięki takiemu modelowi działania?
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.