Wyobraź sobie, że od jutra to klienci, a nie ty, będą sami sobie robić prezentacje sprzedażowe, zgłaszać obiekcje i odkładać decyzje na później, aby je potem wyjaśnić, oceniać własną wypłacalność, zamkną sprzedaż za ciebie, a na koniec jeszcze ci gorąco podziękują, że ich odwiedziłeś… Brzmi dobrze, ale czy jest realne?
System sprzedaży opracowany przez Dawida Sandlera zakłada, że jest to jak najbardziej realne. W artykule pokażę na czym polega sandlerowska idea „łamania zasad w sprzedaży”.
Pozostałe 96% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu