Zmień strategię komunikacji sprzedażowej
Mam tutaj na myśli budowanie sprzedażowej komunikacji oferty z punktu widzenia klienta. W takiej sprzedaży podczas prezentacji jako sprzedawca szkoleń mogę jedynie wspomnieć o doświadczeniu trenera, jednak to tylko dodatek. Najważniejsze będzie to, że klient zrealizuje swoje zadania i osiągnie cele w sposób, który mu najbardziej odpowiada. Nadal sprzedajemy wartość, ale to klient, a nie oferta jest jej źródłem.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.