Udział w konferencji branżowej to świetna okazja do pozyskania nowych klientów. W jaki sposób? Wystąpienia produktowe coraz mniej się sprawdzają. Skuteczniejsze wydają się prezentacje, gdzie informacje o produkcie lub usłudze zastępuje wiedza merytoryczna, która stanowi wyjście do nawiązania eksperckiej relacji z potencjalnymi klientami.
Klienci są coraz bardziej świadomi swoich decyzji zakupowych, a co najważniejsze – szukają innych bodźców niż jeszcze kilka lat temu, a zatem także innych komunikatów i informacji. Prawdą jest, że na każdym kroku spotykamy się z prezentacjami handlowymi – w mediach, na ulicy, w bezpośrednim kontakcie. Informacje o produktach i usługach atakują nas z każdej strony, więc coraz rzadziej taka bezpośrednia forma prezentacji oferty na nas działa. Wystąpienie biznesowe oparte na merytorycznym przekazie treści podczas konferencji branżowej stanowi wyśmienitą okazję do zaprezentowania produktu bądź usługi w trochę innym świetle. Pod warunkiem, że dobrze je przemyślisz.
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu