Jeśli słowo Agile jest ci jeszcze obce, nie przejmuj się. Ten artykuł powstał, aby pokazać ci, dlaczego metodyka Agile jest przydatna w każdym zespole, który zarządza procesami.

Jak zwiększyć procent monetyzowanych szans sprzedażowych?

Doskonale wiesz, że sprzedaż to też proces i na pewno szukasz sprawdzonych sposobów, by jeszcze skuteczniej docierać do klientów. Jako profesjonalista nie zostawiasz niczego przypadkowi. Mimo to zdarza się, że wysiłek, który wkładasz w sprzedaż, spełza na marne.

To nie twoja wina ani tym bardziej klienta. Po prostu nie zawsze w danym momencie można sprzedać. Warto mieć to na uwadze, zanim zaczniesz wątpić we własne zdolności.

Podobno jest jedna zasada sprzedaży, która sprawia, że klient zawsze kupi. Niektórzy stosują ją od lat, a inni próbują dowiedzieć się o niej więcej... Niestety, ja nie znam tej zasady i ty pewnie też nie. To nic. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jak zwiększyć szanse sprzedażowe swoje i swojego zespołu.

Zanim zaczniesz:

  1. Sprawdź, ile trwa proces sprzedaży w twoim zespole – od momentu pierwszego zapytania od klienta do czasu podpisania umowy.
  2. Który z etapów w twoim procesie trwa najdłużej?
  3. Ile czasu handlowcy spędzają na poszczególnych etapach procesu?

Co to jest Agile?

Agile to filozofia, metodyka i zestaw technik, które pomagają świadomym specjalistom i menedżerom lepiej zarządzać projektami. Nie musi być stosowana tylko przez kierowników i trenerów biznesu. To metodyka, która pomaga każdemu, kto pracuje przy projektach.

Agile powstało z myślą o zespołach IT, które miały problem z dokończeniem dużych projektów w dynamicznie zmieniającym się środowisku i przy korektach ze strony klientów. Zdarzało się, że projekt w połowie pracy trzeba było zaczynać od nowa. Koszty okazywały się ogromne, a specjaliści wykonywali zadania, które nie dawały efektów.

W myśl metodologii Agile zaproponowano podział całego projektu na kilka etapów: plan, design, develop, test, release i feedback.

Pozostałe 70% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Tylko on-line nr 42-43/2022

Sztuka zadawania pytań w sprzedaży

Pytanie to podstawowe narzędzie wykorzystywane przez każdego sprzedawcę, służące do zbierania informacji o kliencie i jego potrzebach. Jest to jednocześnie jedno z tych narzędzi, z którymi sprzedawcy mają duży problem. Czego potrzeba, by zadawać właściwe pytania? W jaki sposób je konstruować?

Czytaj więcej

Na pierwszej linii ognia

Na pierwszej linii ognia

Bieżąca sytuacja makroekonomiczna nie rozpieszcza ani klientów, ani handlowców. Większość produktów i usług drożeje. Ano właśnie. Skoro rynek zaczął się do tego przyzwyczajać, to dlaczego tak bardzo się przejmujesz, kiedy klient mówi: „drogo”?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.