W jaki sposób zadbać o klienta, kiedy już dokonał zakupu, aby chciał do nas wrócić w przyszłości? To z pewnością jedna z najważniejszych kwestii dla każdego handlowca.

Żeby klient chciał wrócić

Współczesna sprzedaż to kompilacja produktu/usługi i relacji budowanej pomiędzy sprzedającym i kupującym. Dlatego też firmy bardzo dużo uwagi przywiązują do usprawniania procesów sprzedażowych poprzez właściwą komunikację z klientem. Nie tylko kontakt bezpośredni jest kluczowy, ale również to, co dzieje się w relacji po dokonaniu zakupu. Prześledźmy działania, które warto podjąć w celu lepszego zadbania o relację posprzedażową.

Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Indywidualne podejście do klienta, czyli...?

Indywidualne podejście do klienta, czyli...?

Klient – obiekt pożądania każdego sprzedawcy, przedsiębiorcy, każdego prezesa i dyrektora. Jak powiedział Sam Welsh, założyciel dwóch amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej, Walmart i Sam’s Club: „Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej”. Mimo upływu lat te słowa są aktualne, a powiedzenie „Nasz klient, nasz pan” nabiera nowego znaczenia.

Czytaj więcej

Jak przyspieszyć podjęcie decyzji przez klienta?

Jak przyspieszyć podjęcie decyzji przez klienta?

Panująca pandemia to czas, w którym szczególnie należy zadbać o klientów. Kryzys gospodarczy i niepewna sytuacja spowodowały, że ich nawyki znacząco się zmieniły, ostrożniej wydają pieniądze, a swoje decyzje zakupowe odraczają w czasie. Rozmowy przekładane są na później, negocjacje bywają bardziej stanowcze, a rabaty są nie tyle mile widziane, ile konieczne. Zespoły sprzedażowe stoją przed wyzwaniem, związanym nie tylko ze spełnieniem wyznaczonych celów, ale przede wszystkim – zrozumieniem zmieniających się potrzeb konsumentów. Jak zachęcić do szybszego zamknięcia transakcji? W jaki sposób można skutecznie wpłynąć na decyzję odbiorcy?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama