Dziś świat stoi na sprzedaży. Każdy jest sprzedawcą i coś sprzedaje. Z tą różnicą, że jedni robią to skutecznie, a inni mniej. Co powoduje, że jedni osiągają swoje rezultaty, a inni, mimo silnych kompetencji i ciężkiej pracy, nie dochodzą tam, gdzie chcą? Twoja marka może zdecydować, czy świat kupi ciebie i twoje usługi lub produkty.
Przyglądając się współczesnemu rynkowi oraz procesom, które na nim zachodzą, można zauważyć na nim wiele paradoksów. Z jednej strony pracownicy i dostawcy mówią, że na rynku jest konkurencja, ciężko się wyróżnić, ciężko się przebić. A z drugiej strony pracodawcy i klienci powtarzają wciąż: „nie możemy znaleźć dobrych pracowników”, „jak chcę coś kupić, to nic nie spełnia moich oczekiwań”. Zauważyłeś to?
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.