Agresywny, sarkastyczny, roszczeniowy, lekceważący – z pewnością nieraz stanąłeś twarzą twarz z takim klientem. Jak reagować na taką postawę? Co powiedzieć, a z czego zrezygnować, aby wykorzystać potencjał sprzedażowy tego klienta, nie tracąc szacunku do samego siebie?

Naturalne, że masz klientów, z którymi współpracuje ci się tak, jakby każda ze stron naprawdę rozumiała interesy tej drugiej. Tak samo naturalne jest, że bez względu na to, jak duże masz doświadczenie w sprzedaży, co jakiś czas spotkasz klienta, po rozmowie z którym będziesz zły, sfrustrowany lub przysłowiowo „zbity z tropu”. Jeśli wspomniane sytuacje naprawdę wiele cię kosztują, a ma prawo tak być, chcę ci podpowiedzieć, co zrobić, aby nie wiązało się to z takim wydatkiem emocjonalnym i abyś mógł osiągnąć założony cel. A jeśli nawet konfrontacja z tzw. trudnym klientem nie kosztuje cię wiele, to chcę podzielić się dziś z tobą tym, co możesz zrobić, aby przejąć w takiej sytuacji kontrolę i zrealizować cel sprzedażowy, który sobie postawiłeś.
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
