„Proces zakupowy oczami klienta B2B” to nowy cykl „Asa Sprzedaży”, w którym przepytujemy osoby odpowiedzialne za zakupy produktów, rozwiązań oraz usług z małych i dużych firm, jak w ich organizacji wygląda proces zakupowy, jakie kryteria biorą pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych oraz czego oczekują od handlowców, którzy odpowiadają za proces po stronie dostawcy.

Jak wygląda proces zakupowy w Pani firmie?

Proces zakupowy w naszej firmie jest jednym z głównych procesów organizacji. Każde działanie zakupowe odbywa się pod ścisłą kontrolą i według ustalonych zasad i norm. W 2018 roku wdrożyliśmy system obiegu dokumentów, który usprawnił, a przede wszystkim ułatwił zarządzanie procesem zakupowym. W bardzo prosty sposób ułożone zostały poszczególne działania wraz z przypisanymi kompetencjami do podejmowania decyzji zakupowych. Proces rozpoczyna się od zgłoszenia zapotrzebowania na produkty, usługi lub rozwiązania, które wychodzi z poszczególnych działów jako zamówienie do realizacji. Zakupy podzielone zostały na kategorie, które są przypisane bezpośrednio do konkretnych osób decyzyjnych wraz z budżetem zakupowym. Pozwala to na wnikliwą analizę każdego zakupu, rozpoczynając od artykułów biurowych, a kończąc na dużych inwestycjach firmy.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

Proces zakupowy oczami klienta B2B: Kamila Jakubowska - PANiKB

AS_22_30.jpg

„Proces zakupowy oczami klienta B2B” to nowy cykl „Asa Sprzedaży”, w którym przepytujemy osoby odpowiedzialne za zakupy produktów, rozwiązań oraz usług z małych i dużych firm, jak w ich organizacji wygląda proces zakupowy, jakie kryteria biorą pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych oraz czego oczekują od handlowców, którzy odpowiadają za proces po stronie dostawcy.

Read more

Prezentacja oferty według zasady kontrastu

AS_22_28.jpg

Reguła kontrastu jest często wykorzystywana zarówno w marketingu, jak i w sprzedaży, aby wpłynąć na postrzeganie produktów przez klientów. Na czym polega i jaką rolę odgrywa w procesie sprzedażowym? Na co zwrócić uwagę podczas prezentacji oferty z zastosowaniem tej zasady? O tym w artykule.

Read more

Klienci z różnych stron świata: Szwecja

AS_22_24.jpg

Większość z nas kojarzy Szwecję z markami takimi jak IKEA, Absolut, Ericsson, Oriflame czy Volvo. Wszystkie charakteryzuje prostota, funkcjonalność i wysoka jakość. Tak właśnie można symbolicznie opisać Szwecję i jej kulturę. Bliskość geograficzna może dawać poczucie, że współpraca z partnerami z tego skandynawskiego kraju nie sprawi wielu kłopotów. Pod niektórymi względami Szwecja może nas jednak zaskoczyć.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama