Zapewne zdarzają Ci się takie sytuacje, w których klient wymądrza się, twierdzi, że na wszystkim zna się lepiej od Ciebie, a pod koniec rozmowy zaczyna Cię pouczać i „dobrze Ci radzić”. Jeżeli nie chcesz stresować się klientami, którzy „wiedzą lepiej” – ten artykuł jest właśnie dla Ciebie.
Istnieje mnóstwo technik radzenia sobie z tego typu osobami. Ale nie każda prowadzi do pozyskania lub zatrzymania danego klienta, dlatego stosuj tylko te, które umożliwią nawiązanie z nim współpracy. Prawidłowe rozegranie rozmowy może nie tylko zdusić sytuację konfliktową w zarodku, ale również pomóc pozyskać takiego klienta.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.