Jeśli masz już zadowolonych klientów, powinieneś nauczyć się prosić ich o wystawienie referencji i polecanie cię innym. Nie ma dzisiaj skuteczniejszego i lepszego pomysłu na to, aby otwierać sobie kolejne możliwości i drogę do nowych, potencjalnych klientów.
Wielu początkujących handlowców, jak i już zaawansowanych sprzedawców nadzwyczaj często odbiera sprzedaż jako coś zero-jedynkowego. Sprzedajesz albo nie. Wybitni traktują proces sprzedaży jako grę, w której chodzi o dwie rzeczy: zbieranie kontaktów i poleceń, a dopiero potem jest sprzedaż. Gra ta polega na tym, aby zrozumieć pewne prawidła.
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu