Komunikacja z klientem drogą elektroniczną to dzisiaj jedna z najpopularniejszych form kontaktu biznesowego. Tuż po rozmowie telefonicznej, w przeciągu kilku sekund możemy przesłać klientowi ofertę, wykaz produktów, cennik czy film instruktażowy i to bez wychodzenia z biura. Niestety bardzo często zapominamy o zasadach savoir-vivre’u, które obowiązują również w wirtualnej rzeczywistości. Pospolicie mówi się o nich (n)etykieta biznesowa.
Nie zawsze wiemy kim jest osoba, z którą prowadzimy konwersację mailową, jaki ma nastrój. Profesjonalne zachowanie jest naszą wizytówką, pokazuje nasz szacunek do klienta, pomaga w nawiązywaniu biznesowych relacji. Poniżej postaram się przedstawić najważniejsze zasady dotyczące komunikacji e-mailowej.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu