Zastrzeżenia klientów to codzienność każdego handlowca i jeden z najtrudniejszych elementów procesu sprzedaży. Potraktowanie ich jako oznaki zainteresowania zakupem to klucz do zmiany nastawienia w kontakcie z klientem. Obiekcje nie muszą bowiem prowadzić do automatycznej prezentacji naszych argumentów i bitwy na słowa.
Rozmowa handlowa to nie monolog. Aby stworzyć idealne warunki do zamykania sprzedaży powinieneś dużo wcześniej dowiedzieć się jak najwięcej na temat sytuacji i potrzeb klienta. Przed prezentacją finalnego rozwiązania powinieneś wiedzieć jaki cel realizuje on poprzez zakup, na czym mu najbardziej zależy. Do zdobycia tych informacji potrzebujesz kilku umiejętności.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu