To, w jaki sposób komunikujemy się z klientem wpływa na nasze rezultaty sprzedażowe. W wielu przypadkach wystarczy odpowiednio ułożyć zdania, użyć konkretnego słowa, aby zasiać odpowiednią myśl w umyśle innej osoby i wpłynąć na jej decyzję.
Zastosowane słowo/zestaw słów spowoduje kiełkowanie tejże myśli i zapoczątkuje działanie, które jest celem naszego komunikatu, a co istotne, sprawi, że przejmiemy kontrolę nad sytuacją i rozmówcą. Umiejętność takiego „wyczucia” słownego, pomimo istotnego znaczenia w procesie sprzedaży, jest tylko elementem wzmacniającym, dodatkiem do skutecznej komunikacji. Jednakże często wpływa na powodzenie bądź jego brak przy zamykaniu sprzedaży.
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu