Obiekcje zgłaszane przez klientów są nieodłącznym elementem rozmowy handlowej i mogą występować na wszystkich etapach procesu sprzedażowego. Potraktuj je jak najlepsze wskazówki,których udziela Ci klient, podpowiadając co masz zrobić, aby on kupił.
Siła zastrzeżeń jest ściśle związana z poszczególnymi etapami procesu sprzedażowego i w znacznej mierze zależy od tego, w jakim stopniu przygotowałeś się do spotkania, jakie zrobiłeś pierwsze wrażenie na kliencie, na ile pogłębiłeś aspekt badania potrzeb i pokazałeś korzyści, które klient z danej inwestycji osiągnie. Co jednak zrobić i jak zachować się wobec klienta, gdy już zdecyduje się obiekcje wyrazić?
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu