Chcąc osiągnąć coraz większą sprzedaż, angażujemy się w poszukiwanie nowych rynków, rozwijanie umiejętności handlowców czy lepsze poznanie grup docelowych klientów. Wszystko to, oczywiście, są słuszne kierunki, ponieważ oznaczają nasze samodoskonalenie. Warto się jednak zastanowić, czy jednocześnie wśród naszych wyobrażeń na temat sprzedaży nie ma mitów, które być może wypaczają nasze pojęcie o tym, co możliwe, a co niemożliwe w trudnej dziedzinie wymiany pieniędzy klientów na nasze towary czy usługi.
Każda osoba działająca w sprzedaży ma jakieś przekonania, które można by określić mianem mitów. Najczęściej powodują one obniżenie skuteczności sprzedażowej, czasem jeszcze zanim w ogóle dojdzie do pierwszego kontaktu z klientem. Warto zatem przeanalizować, czy nasze wyobrażenia nie prowadzą nas czasem na manowce. Być może ktoś inny robi to, co my uważamy za niemożliwe, i odnosi sukces.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuŹródło: Szef Sprzedaży nr 10/2013