Nieodebrane połączenia telefoniczne mogą sporo kosztować, i to nawet w przypadku firm, które nie posiadają własnego call center ani nawet nie korzystają z outsourcingu tego rodzaju usług. Zdarza się bowiem, że to klient (obecny lub potencjalny) dzwoni do nas z pytaniem, wątpliwościami czy reklamacją, a dzięki właściwie poprowadzonej rozmowie uda się nie tylko odpowiedzieć na jego obiekcje, ale nawet sprzedać mu nasz produkt/usługę. Podstawowy warunek jest jeden: trzeba odebrać telefon. O koszcie nieodebranych połączeń i sposobach na rozwiązanie tego problemu pisze Elena Wołoszyna w naszym Temacie numeru. Jego uzupełnieniem jest tekst Krzysztofa Wilczewskiego, który zdradza sposoby na takie rozpoczęcie rozmowy telefonicznej przez handlowca, żeby klient nie odłożył słuchawki i dał szansę doprowadzić rozmowę do (oby) szczęśliwego zakończenia.
Czy zdarzyło Wam się kiedyś, że już od pierwszej rozmowy albo spotkania z klientem czuliście podskórnie, że coś jest nie tak i sprzedaż najprawdopodobniej nie dojdzie do skutku, po czym okazywało się, że mieliście rację? Intuicja, chociaż często niedoceniana, to tajna broń handlowca, jak z każdą bronią — trzeba jednak nauczyć się z niej korzystać. Pomoże w tym artykuł Aldony Kucner, który znajdziecie w dziale „Relacje z klientem”. Poza słuchaniem podszeptów intuicji warto też zadbać o swoją pewność siebie – bez niej trudno oczekiwać sprzedażowego sukcesu. Pewność siebie procentuje również w życiu prywatnym – tym bardziej zachęcam do przeczytania tekstu Arkadiusza Lorka, który również znajdziecie w dziale „Relacje z klientem”.
Jak zwykle polecam także sekcję poświęconą e-commerce. Tym razem znajdziecie w niej: podpowiedzi, jak połączyć sklep internetowy z parkiem maszynowym, kilka słów na temat slow marketingu jako alternatywy dla nieco już opatrzonych, tradycyjnych działań oraz konkretne wytyczne do analizy efektywności marketingu, a konkretnie modelu lead-generation.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup wydanie drukowane Kup PDFPatrick Lencioni, bestsellerowy autor „New York Timesa,” stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy.
Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą rozwijającym swój biznes w internecie? Chcesz tworzyć materiały na bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka i kurs copywritingu w jednym pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej i teoretyczną wiedzę o tym, jak tworzyć skuteczne treści w internecie, i liczne ćwiczenia oraz zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz...
Wszyscy słyszeliśmy to już milion razy: musisz być bardziej cyfrowy! W końcu ukazała się na polskim rynku książka, która nadaje prawdziwe znaczenie temu modnemu słowu. Dwoje badaczy i wykładowcy – profesorowie Leonardi i Neeley, pokazują, jak samodzielnie możemy rozwinąć kompetencje cyfrowe i nauczyć się nowych sposobów myślenia, by lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i współpracować w świecie...
Rozmowa z Pawłem Majchrowskim, ekspertem ds. sprzedaży oraz od wakacji marzeń w Chorwacji HISTORIA SUKCESU Od wielu lat jestem związany ze sprzedażą. Właściwie uczę się jej całe życie. W mojej zawodowej karierze uczyłem sprzedawać, dzieliłem się wiedzą, ale nade wszystko lubiłem analizować procesy sprzedaży i udoskonalać je. Dawno zrozumiałem, że współczucie, empatia to klucz do...
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.