As Sprzedaży 19/2018

AS_19.jpg

Jak bronić ceny, czyli negocjacje cenowe w praktyce

Umiejętność negocjacji to jedna z kluczowych kompetencji w katalogu każdego handlowca, niezależnie od branży, w której działa. Wśród wszystkich elementów związanych z negocjowaniem warunków sprzedaży cena jest chyba tym najważniejszym. Dlatego właśnie tematem głównym tego wydania „Asa Sprzedaży” są negocjacje cenowe. Z artykułu „Jak się targować, czyli negocjacje cenowe w praktyce” Macieja Chabowskiego dowiecie się m.in., jak przygotować się do negocjacji cenowych, kiedy nie warto ich podejmować oraz z jakich technik warto korzystać w ich trakcie, aby osiągnąć cel.

W czasach, w których proces zakupowy klienta często zaczyna się w Internecie, gdzie ogląda on produkty, poszukuje informacji na temat usług, sprawdza opinie, personal branding zyskuje na znaczeniu. Jeśli klient będzie postrzegał cię jako profesjonalistę, eksperta w swojej branży – będziesz pierwszym, do którego się zwróci, kiedy pomyśli o zakupie danego produktu czy usługi. Dlatego warto zadbać o swoją markę osobistą. W jaki sposób? O tym przeczytacie w artykule Moniki Muchy „Personal branding, czyli jak budować swoją osobistą markę w sprzedaży”.

LinkedIn to świetne narzędzie do nawiązywania relacji biznesowych i pozyskiwania klientów, pod warunkiem że umiesz się nim posługiwać. Bo nie chodzi o to, żeby wejść do czyjejś sieci kontaktów i od razu zaatakować go ofertą, a to, niestety, dosyć częsta praktyka, która raczej zniechęca, niż skłania do nawiązania współpracy. Bartek Ziemiański w tekście „Sprzedaż przez LinkedIn” pokazuje, jak robić to we właściwy sposób.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Psychologia sprzedaży

Archiwum