As Sprzedaży 16/2018

AS_16.jpg

Skuteczna sprzedaż usług

Sprzedaż usług rządzi się innymi prawami niż sprzedaż produktów, wymaga też nieco innych umiejętności. Musisz przecież zaprezentować klientowi coś, czego nie może dotknąć, spróbować, powąchać. Łatwiej też o błąd – klient rozczarowany usługą, swoje niezadowolenie wyleje na osobę, która mu ją sprzedała. W przypadku wadliwego produktu swoją frustrację skieruje w pierwszej kolejności na producenta, dystrybutora, a dopiero na końcu na handlowca. Jak więc efektywnie sprzedawać usługi? O tym przeczytacie w artykule Elżbiety Sawczuk „Skuteczna sprzedaż usług”. Z kolei Karol Froń w tekście „Poznaj mnie, polub, zaufaj i zapłać” wskazuje, jak budować pozycję eksperta w swojej branży na lokalnym rynku.

Wielu handlowców swój kontakt z klientem kończy na wysłaniu oferty e-mailem, przez co sami zamykają sobie drogę do sprzedaży. Być może wynika to z przekonania, że jeśli oferta będzie dobra, to klient sam się odezwie, może ze strachu przed odmową, a może po prostu nie chcą zostać uznani za zbyt nachalnych. „Wysłać ofertę i nie zrobić follow-up to tak, jakby zadać komuś pytanie i nie chcieć usłyszeć odpowiedzi” – pisze Maciej Sasin w tekście „Follow-up, czyli jak zwiększyć szansę na sprzedaż”, z którego dowiecie się, jak skutecznie korzystać z tego narzędzia.

Na koniec chciałabym was zaprosić na kolejną edycję Zgrupowania Asów Sprzedaży. To szansa na zdobycie nowych umiejętności, wymianę doświadczeń z innymi handlowcami, spotkanie się z wieloma autorami, których artykuły możecie znaleźć w każdym wydaniu naszego magazynu. Szczegółowe informacje o Zgrupowaniu znajdziecie na stronie www.zgrupowanie.explanator.pl. To co, widzimy się w Warszawie 17 i 18 maja?

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Archiwum