Trzymacie w rękach pierwszy numer nowego magazynu: „Sprzedaż-24”. Jest wynikiem połączenia trzech flagowych tytułów sprzedażowych Wydawnictwa Explanator: „Szefa Sprzedaży”, „Asa Sprzedaży” oraz „E-commerce & Digital Marketing” w jedno czasopismo, skierowane zarówno do menedżerów sprzedaży, jak i handlowców, zarówno tych pracujących w e-commerce, jak i tych działających stacjonarnie. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej zmianie każdy otrzyma dostęp do praktycznej wiedzy dotyczącej sprzedaży w szerokim kontekście: od zarządzania działem handlowym, przez prowadzenie procesu sprzedaży krok po kroku, aż do obsługi posprzedażowej, również w biznesach prowadzonych online. Wierzymy, że połączenie magazynów w jedno czasopismo dla całego działu handlowego ułatwi też wzajemne zrozumienie wyzwań występujących w pracy menedżera sprzedaży i handlowców, co pomoże w jeszcze bardziej skutecznym zespołowym graniu do wspólnej bramki.
Zmiana to również motyw przewodni bieżącego wydania. W Temacie numeru Krzysztof Sarnecki pisze o dziewięciu największych zmianach, które dzisiejsza ekonomia wymusza na szefach sprzedaży i handlowcach. W rubryce Dream team Sylwia Hull-Wosiek podpowiada, w jaki sposób obudzić kreatywność w zespole handlowym, a Aldona Kucner, jak przygotować szkolenie wewnętrzne dla działu sprzedaży, żeby rzeczywiście podnieść kompetencje pracowników. Ryszard Rabsztyński tłumaczy natomiast, co zrobić, jeśli wprowadzona zmiana nie przyniosła oczekiwanych efektów i trzeba się z niej wycofać, a szef nie chce stracić autorytetu.
Handlowcom szczególnie polecam natomiast artykuły „Jak umiejętnie zakomunikować przewagi produktu, który oferujesz?” przygotowany przez Tomasza Targosza, oraz „Small talk, czyli o emocjach, które sprzedają” Tomasza Kalko. Dowiecie się z nich m.in., dlaczego dobrze poprowadzony small talk nie ma nic wspólnego z popularną rozmową o pogodzie oraz jakie domniemane przewagi nad konkurencją wcale nimi nie są.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF Kup wydanie drukowaneRozmowa z Michałem Wawiórko, ekspertem ds. robotyzacji
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.