Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży za nami. To były dwa dni intensywnych treningów sprzedażowych – od budowania marki osobistej, przez zarządzanie lejkiem, po dostarczenie klientom unikalnych doświadczeń w procesie sprzedaży.

Zgrupowanie, które już po raz drugi poprowadził Tomasz Targosz, rozpoczęło się 16 maja o 10.00. Tym razem spotkaliśmy się w warszawskim hotelu Lord, przy Al. Krakowskiej 218. Pierwszą połowę otworzyła Małgorzata Warda, która mówiła o tym, dlaczego marka osobista jest dzisiaj tak ważna w sprzedaży oraz jak budować swoją pozycję eksperta wśród potencjalnych klientów. Po niej na murawę wyszedł Lech Dworaczyński, który w swoim wystąpieniu wskazał, jak efektywnie pracować z lejkiem sprzedaży, a przede wszystkim co robić, aby sprzedaż nie była dziełem przypadku, ale wynikała z sekwencji konkretnych działań.

Z kolei Paweł Odziemczyk mówił o narzędziach marketingowych, z których warto korzystać w codziennej pracy sprzedażowej. Szczególnie dużo miejsca poświęcił e-mail marketingowi, wskazując, jak zwiększyć dostarczalność i otwieralność swoich wiadomości do potencjalnych klientów. Pierwszą połowę zakończyła Renata Kozłowska, która jak zwykle zaraziła uczestników swoją niezwykłą energią. W swoim wystąpieniu mówiła o tym, jakie zagrożenia dla handlowców niesie cyfrowa rewolucja i co zrobić, aby nie wypaść z rynku w wyniku automatyzacji i robotyzacji, które coraz mocniej wchodzą również do sprzedaży.

W drugiej połowie zagrali Maciej Sasin i Marek Waśkiewicz. Pierwszy mówił o tym, jak budować pozytywne doświadczenia klientów w ramach procesu zakupowego, drugi – jak sprostać oczekiwaniom klienta na każdym etapie cyklu zakupowego. Mecz zakończyło rozdanie nagród w konkursie na najciekawszy temat artykułu do kolejnego wydania „Asa Sprzedaży”.

fot. Monika Wasko

Po meczu część uczestników wzięła jeszcze udział w merytorycznej odprawie połączonej z koktajlem i networkingiem, którą poprowadził Artur Sójka. Nie da się ukryć – wystąpienia publiczne to jego specjalność. Jego wykład o tym, jak stać się Pepem Guardiolą prezentacji sprzedażowych spotkał się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem. Później przyszedł czas, aby przy dobrym winie i jedzeniu wymienić się doświadczeniami z innymi zawodnikami.

Dogrywka drugiego dnia miała formę warsztatów, które poprowadzili Tomasz Targosz, Karol Bartkowski, Marek Waśkiewicz i Mariusz Wdowiak. W niewielkich grupach uczestnicy mogli poćwiczyć negocjacje cenowe, dowiedzieć się, jak zostać Leo Messim storytellingu oraz  zbudować swoją strategię działania na LinkedIn.

Oceny uczestników potwierdzają, że Zgrupowanie było źródłem wielu inspiracji:

  • „Jestem krytyczny, ale zadowolony (podobało mi się).”
  • „Podobało mi się wszystko.”
  • „Podobały mi się tematy i ogólne podejście trenerów.”
  • „Pani Renata (Kozłowska – przyp. KS) wygrywa. Info o sztucznej inteligencji i co dalej – super!”.
  • „Wystąpienie Pana Lecha Dworaczyńskiego bardzo ciekawe i cieszę się, że mogłem go posłuchać”.

Takie słowa to miód na nasze uszy jako organizatorów. Nie zamierzamy jednak osiadać na laurach, jest kilka rzeczy, nad którymi musimy popracować, aby kolejne Zgrupowanie spotkało się z równie entuzjastycznym przyjęciem. Do zobaczenia za rok!

fot. Monika Wasko

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Team leader: Komunikowanie zmian w zespole

AS_24_9.jpg

Zmiany są stałą częścią naszej osobistej i zawodowej rzeczywistości, a mimo to w większości wypadków wywołują negatywne emocje. Podświadomy opór przed zmianą potrafi być tak silny, że będzie skutecznie blokował wszelkie próby przekonania nas do ich podjęcia. Nie pomoże racjonalna argumentacja i świetlana wizja przyszłości, jeżeli w procesie komunikacji zmiany nie zostaną uwzględnione towarzyszące jej emocje. W jaki sposób może tę wiedzę skutecznie wykorzystać team leader?

Czytaj więcej

Polityka i sprzedaż, czyli 8 polityków, z których warto czerpać inspirację

AS_24_7.jpg

Na pozór polityka i sprzedaż nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Ta pierwsza kojarzy się z działaniami globalnymi, konferencjami i układami, swoistym sprytem, a czasem brakiem uczciwości i transparentności. Ta druga z kolei to zajęcie trudne, wymagające dużej odporności psychicznej, zdecydowanie niewykonywane w błysku fleszy, a jednak dające ogromną satysfakcję. Jeśli przyjrzeć się dokładnie tym z pozoru tak odległym od siebie dziedzinom, to okaże się, że jednak nie są aż tak sobie dalekie. Gdy przywołamy postaci wielkich polityków, będzie widać, że byli również świetnymi sprzedawcami.

Czytaj więcej

Poligon Szefów Sprzedaży [21-22.11.2019]

AS_24_6.2.jpg

Kiedy i gdzie? 21–22 listopada 2019 r., Warszawa

Dla kogo? Dla menedżerów sprzedaży i dyrektorów handlowych

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama