Kiedy i gdzie?
16-17 maja 2019 r., Warszawa

Dla kogo?
Dla handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców klienta, telemarketerów.

Tematyka:

Pierwszego dnia Zgrupowania uczestnicy dowiedzą się m.in. jak, dzięki silnej marce osobistej, docierać do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów, jakie narzędzia marketingowe warto znać i wykorzystywać w codziennej pracy sprzedażowej, jak pracować z lejkiem sprzedaży na co dzień, żeby poprawić jego szczelność, jak rozwijać umiejętności, które zawsze będą potrzebne w sprzedaży, jak budować przewagę konkurencyjną poprzez dostarczanie klientom unikatowych doświadczeń sprzedażowych, w jaki sposób cykl życia klienta oraz cykl życia produktu wpływają na argumentację sprzedażową. Nowością jest merytoryczna odprawa na zakończenie pierwszego dnia połączona z networkingiem i koktajlem. Drugiego dnia każdy uczestnik będzie mógł wziąć udział w dwóch spośród trzech zaproponowanych warsztatów: Sprzedaż przez LinkedIn – jak robić to dobrze, Obrona ceny, czyli negocjacje cenowe w praktyce oraz Storytelling jako skuteczne narzędzie sprzedażowe.

Organizator:

„As Sprzedaży”

Więcej informacji: www.zgrupowanie.explanator.pl

Zobacz również

"Kurs wiedzy o winie" ‑ legendarna książka znów w sprzedaży!

AS_26_25.jpg

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący miłośnicy tego trunku, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Czytaj więcej

"No to w drogę!" Handlowiec w delegacji zagranicznej

AS_26_10.jpg

Pieniądze leżą w portfelu klienta, co zatem robisz w biurze, a nie u niego? Takie pytanie zadaje jeden ze znanych mi szefów sprzedaży, kiedy widzi swojego pracownika przy biurku. Jeśli takie pytanie dotyczy również ciebie, a część twoich aktualnych lub potencjalnych kontrahentów jest poza Polską, to warto wiedzieć, jakie masz prawa i obowiązki podczas zagranicznej podróży służbowej.

Czytaj więcej

6 bohaterów książkowych, od których handlowiec może się czegoś nauczyć

AS_26_5.jpg

Czy jako sprzedawcy możemy szukać inspiracji w literaturze niezwiązanej typowo z biznesem? Oczywiście, bo każda książka może nas czegoś nauczyć i pobudzić do refleksji na temat naszej pracy. Jak powiedziała Maria Dąbrowska, możliwość czytania to jeden z największych cudów naszej cywilizacji, dlatego korzystajmy z niego jak najczęściej. Zapraszam do poznania sześciu bohaterów literackich, od których możemy się uczyć rzeczy niezbędnych w naszym fachu.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama