Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2019

AS_21_4.1.jpg
Open access no. 21/2019

Kiedy i gdzie?
16-17 maja 2019 r., Warszawa

Dla kogo?
Dla handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców klienta, telemarketerów.

Tematyka:

Pierwszego dnia Zgrupowania uczestnicy dowiedzą się m.in. jak, dzięki silnej marce osobistej, docierać do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów, jakie narzędzia marketingowe warto znać i wykorzystywać w codziennej pracy sprzedażowej, jak pracować z lejkiem sprzedaży na co dzień, żeby poprawić jego szczelność, jak rozwijać umiejętności, które zawsze będą potrzebne w sprzedaży, jak budować przewagę konkurencyjną poprzez dostarczanie klientom unikatowych doświadczeń sprzedażowych, w jaki sposób cykl życia klienta oraz cykl życia produktu wpływają na argumentację sprzedażową. Nowością jest merytoryczna odprawa na zakończenie pierwszego dnia połączona z networkingiem i koktajlem. Drugiego dnia każdy uczestnik będzie mógł wziąć udział w dwóch spośród trzech zaproponowanych warsztatów: Sprzedaż przez LinkedIn – jak robić to dobrze, Obrona ceny, czyli negocjacje cenowe w praktyce oraz Storytelling jako skuteczne narzędzie sprzedażowe.

Organizator:

„As Sprzedaży”

Więcej informacji: www.zgrupowanie.explanator.pl

Also check

On-line only no. 22/2019

#ZgrupowanieAsówSprzedaży2019 – podsumowanie

ASy_1.jpg

Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży za nami. To były dwa dni intensywnych treningów sprzedażowych – od budowania marki osobistej, przez zarządzanie lejkiem, po dostarczenie klientom unikalnych doświadczeń w procesie sprzedaży.

Read more

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

Kompas_4.2.jpg

To przewodnik, który powstał z myślą o firmach, agencjach, freelancerach i osobach oferujących usługi klientom indywidualnym. Krok po kroku, rozdział po rozdziale, przygotowuje czytelnika do współpracy z klientami premium z Polski oraz z zagranicy.

Read more

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Kompas_4.1.jpg

Jakich kompetencji będzie potrzebował handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na zmieniającym się rynku? Czy obecnie handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Książka Arkadiusza Bednarskiego i Kingi Religi jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama