Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.

Słowa mają wielką moc, a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.

Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy.

Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.

Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:

  • prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, a przy tym zwiększyć komfort rozmówcy;
  • wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę;
  • unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych;
  • budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań;
  • umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.

Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka „Właściwe słowa” pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.

Zobacz również

Team lider: czy członkowie zespołu muszą się lubić?

AS_30_6.jpg

Kiedyś usłyszałem taką maksymę: „pracownicy nie muszą się lubić, oni mają ze sobą dobrze współpracować”. Tylko czy zespół może być efektywny, kiedy relacje między jego członkami są cały czas napięte, a spotkania nie należą do przyjemności? Wszystko zależy od kilku czynników, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, zatem przyjrzyjmy się im i spróbujmy odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

Czytaj więcej

"Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą" ‑ Damon Zahariades

AS_30_4.4.jpg

Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami.

Czytaj więcej

"QBQ! Pytania trafiające w sedno. Osobista odpowiedzialność w pracy i w życiu prywatnym" ‑ John G. Miller

AS_30_4.3.jpg

Dlaczego nie może być jak wcześniej? Kto tym razem nawalił? Kiedy wreszcie oni poważnie nas potraktują? Kiedy w końcu ktoś mnie przeszkoli? Może zadajesz takie lub podobne pytania, a już na pewno wciąż słyszysz je u innych.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama