Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.

Słowa mają wielką moc, a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.

Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy.

Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.

Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:

  • prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, a przy tym zwiększyć komfort rozmówcy;
  • wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę;
  • unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych;
  • budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań;
  • umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.

Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka „Właściwe słowa” pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.

Zobacz również

5 cech złego team lidera

AS_28_9.jpg

Każdy z nas spotkał się w swoim zawodowym życiu zarówno z dobrym, jak i złym przywództwem. Niestety, często zdarza się, że dominuje ten drugi, co ma swoje konsekwencje nie tylko dla atmosfery panującej w pracy, ale przede wszystkim dla nastawienia pracowników do wykonywanych zadań, ich produktywności i zaangażowania. To przekłada się na zwiększone koszty, jakie musi ponieść organizacja. Mogą one być związane zarówno z samymi efektami pracy zatrudnionych, jak i ze wzmożoną rotacją kadry. Pracownicy w większości nie odchodzą bowiem od organizacji, ale od złych przełożonych. Jak zatem stwierdzić, czy ktoś ma dobre czy złe umiejętności przywódcze? Jakie cechy znajdują się na szczycie listy najmniej pożądanych u team lidera?

Czytaj więcej

6 zwierząt, które z powodzeniem realizowałyby targety sprzedażowe

AS_28_6.jpg

Chyba każdy choć raz w życiu usłyszał sformułowanie: „takie jest prawo dżungli – wygrywa najsilniejszy”. Niemal każdy z nas miał też wątpliwą przyjemność doświadczyć sytuacji, jaką jest przegranie walki o klienta z silniejszym od siebie zawodnikiem. Proces sprzedaży i środowisko handlowców można porównać do świata dzikich zwierząt, w którym wygrywa osobnik wykazujący się siłą, sprytem, zwinnością, czujnością czy odwagą. Obserwacja których gatunków może się okazać szczególnie przydatna dla sprzedawców?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 28/2020

„Kreatywne rytuały przydatne w pracy” ‑ Kursat Ozenc, Margaret Hagan

AS_28_5.2.jpg

Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama