Nieuchronnie nadciągające terminy, kłopoty w pracy, komplikacje w życiu prywatnym – wszystkie te problemy mają ze sobą coś wspólnego. Wolelibyśmy ich uniknąć, a skoro już się pojawią, chcielibyśmy je jak najszybciej rozwiązać. Prędko i skutecznie. O ile to możliwe, również definitywnie – tak, by się już nigdy nie powtórzyły. Czy to możliwe? Tomasz Król twierdzi, że tak.

Autor książki „Zegar rozwiązywania problemów” podszedł do zagadnienia systemowo i opracował metodę, którą wypróbował najpierw na samym sobie (trzykrotnie), a potem sprawdzał w codziennej pracy z klientami, rozwiązując problemy techniczne, jakościowe i logistyczne. Wdrożył ją we własnej firmie, zwielokrotniając zyski.

Metoda opracowana przez autora zadziała u każdego, kto jest wystarczająco zmotywowany, by zmienić swoje życie – poprawić jakość swojej pracy, zwiększyć własną wydajność, spłacić długi, popchnąć do przodu karierę, naprostować prywatne relacje.

Książka składa się z dwóch części. W pierwszej akcja jest wartka. Główny bohater, Janusz, poznaje Zegar, gdy rozwiązuje problemy techniczne i jakościowe. Odkrywa wtedy, że tej metody może użyć, by zająć się własnymi problemami. Wtajemnicza w nią koleżankę, Martę, która dzięki Zegarowi staje na nogi finansowo. Janusz jest zafascynowany do tego stopnia, że systematyzuje lekturę książek, przygląda się relacji z synem, a nawet ratuje swój zakład w obliczu korporacyjnych decyzji o jego zamknięciu. Druga część książki to poradnik korzystania z metody. Czytelnik ma okazję przygotować własny zegar i wskazówkę, za pomocą której będzie wizualizował stan zaawansowania poszczególnych problemów.

Uwaga!

Rabat 10 zł dla czytelników „Asa Sprzedaży” na zakup audiobooka w księgarni www.ebookpoint.pl. Kod zniżkowy: ASSPRZEDAZY.

Also check

On-line only no. 23/2019

Wyeliminować pożeracze czasu

AS_23_czas.jpg

Organizacja pracy i zarządzanie czasem mają ze sobą bardzo wiele wspólnego, gdyż dobra organizacja pracy sprzyja efektywności jego wykorzystania. Zła organizacja działa natomiast odwrotnie, a każda wykonywana czynność pochłania więcej energii niż powinna. Jeśli dzieje się tak dzień za dniem, nasza indywidualna efektywność pracy nieuchronnie się obniża. Jak poprawić swoją wydajność?

Read more
On-line only no. 23/2019

Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim

AS_23_matka.jpg

Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim to trudne wyzwanie, które metaforycznie można porównać do przesiadki z pędzącego rollercoastera (w domu z maluchem nigdy nie wiadomo jak będzie wyglądał kolejny dzień) do pędzącego pociągu (albo uda ci się wskoczyć do pędzącego składu, który co miesiąc przyśpiesza w kierunku nowego targetu, albo boleśnie poobijasz się, próbując dogonić uciekające wagony). Dlatego warto dobrze przygotować się do powrotu, aby etap wdrożenia przebiegł sprawnie.

 
Read more

Team lider kontra konflikt w zespole

AS_23_9.jpg

Jeśli kierujesz grupą osób, na pewno masz do czynienia z konfliktami. To naturalne zjawisko, które odpowiednio zarządzone potrafi wpłynąć na umocnienie więzi i zwiększenie efektywności działań. Jednocześnie wielu menedżerów obawia się wikłania w konflikty. Najczęściej, ponieważ nie czują się kompetentni lub uprawnieni. Jako lider masz do dyspozycji pokaźne pudełko z narzędziami służącymi do rozwiązywania konfliktów. Aby jednak zbyt często nie trzeba było do niego sięgać, warto najpierw dobrze zrozumieć naturę konfliktu i wiedzieć, jak tworzyć kulturę w zespole, która je samoreguluje.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama