Sprzedaż przez telefon wielu handlowcom wydaje się tak trudna, że zwlekają z wykonywaniem telefonów najdłużej jak się da, co oczywiście powoduje, że ich wyniki są kiepskie i błędne koło się zamyka. Jak zmienić tę rzeczywistość? Pierwszym krokiem może być sięgnięcie po książkę Patryka Jasińskiego. Kolejnym – wdrożenie w życiu opisanych tam zasad.

"Telebohater. Jak wybitnie sprzedawać przez telefon", Patryk Jasiński

Dla kogo jest ta książka?

Dedykowana jest wszystkim sprzedawcom telefonicznym pracującym w call center, jak i przedstawicielom handlowym, dla których telefon stanowi jedno z narzędzi pracy. Książka zawiera praktyczne przykłady prowadzenia procesu sprzedaży telefonicznej na każdym etapie rozmowy.

Ponad 20 prawdziwych historii z życia sprzedawców i praktycznych ćwiczeń, które pomogą utrwalić zdobytą w każdym rozdziale wiedzę, a wszystko to napisane konkretnym językiem z dużą dawką humoru.

Książka w liczbach

  • 188 stron,
  • 13 rozdziałów,
  • 27 ćwiczeń służących utrwaleniu wiedzy,
  • 30 praktycznych technik,
  • ponad 20 prawdziwych, często zabawnych historii.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Tekst otwarty nr 38/2022

"Perswazja w social mediach, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki", Mirosław Skwarek

"Perswazja w social mediach, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki", Mirosław Skwarek

Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 38/2022

"Internet a prawo ‑ jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców", Tomasz Palak

"Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców", Tomasz Palak

Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.