Sprzedaż przez telefon wielu handlowcom wydaje się tak trudna, że zwlekają z wykonywaniem telefonów najdłużej jak się da, co oczywiście powoduje, że ich wyniki są kiepskie i błędne koło się zamyka. Jak zmienić tę rzeczywistość? Pierwszym krokiem może być sięgnięcie po książkę Patryka Jasińskiego. Kolejnym – wdrożenie w życiu opisanych tam zasad.

Dla kogo jest ta książka?
Dedykowana jest wszystkim sprzedawcom telefonicznym pracującym w call center, jak i przedstawicielom handlowym, dla których telefon stanowi jedno z narzędzi pracy. Książka zawiera praktyczne przykłady prowadzenia procesu sprzedaży telefonicznej na każdym etapie rozmowy.
Ponad 20 prawdziwych historii z życia sprzedawców i praktycznych ćwiczeń, które pomogą utrwalić zdobytą w każdym rozdziale wiedzę, a wszystko to napisane konkretnym językiem z dużą dawką humoru.
Książka w liczbach
- 188 stron,
- 13 rozdziałów,
- 27 ćwiczeń służących utrwaleniu wiedzy,
- 30 praktycznych technik,
- ponad 20 prawdziwych, często zabawnych historii.
Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
