„Nie da się sprzedawać zdalnie” – tak mówiło wielu handlowców na początku pandemii. Lecz to zdanie na pewno nie padnie już z ust handlowca, który przeczyta książkę Romana Kawszyna i Adama Szarana. Gotowe schematy i metody, fragmenty skryptów, różne warianty reakcji, przykłady pytań i wypowiedzi pokazują, jak skutecznie sprzedawać lub obsługiwać klienta „na odległość", czyli przez telefon, Internet, spotkania na Skypie lub Zoomie, lub dzięki innym dostępnym na rynku narzędziom.

"Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość", osiągać sukcesy sprzedażowe", Roman Kawszyn, Adam Szaran

Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się zarówno okoliczności zewnętrzne i preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. Najskuteczniejsi będą więc na nim ci, którzy dostosują się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i skuteczne narzędzia.

Roman Kawszyn i Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Współpracowali z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, by móc jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni – o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów potwierdzających skuteczność oraz po analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.

Wszystkie schematy i metody, fragmenty skryptów, różne warianty reakcji, przykłady pytań i wypowiedzi zawarte w „Technikach sprzedaży zdalnej” pozwolą pokonać wszelkie przeszkody, jakie mogą się pojawić w procesie zdalnej sprzedaży lub utrzymania klienta. Duet Kawszyn & Szaran krok po kroku pokazuje, jak od sprzedaży face-to-face przejść do sprzedaży w trybie home office.

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

"Upstream. Rozwiązuj problemy, nim się pojawią", Dan Heath

"Upstream. Rozwiązuj problemy, nim się pojawią", Dan Heath

Idea, która legła u podstaw modelu upstream, jest bardzo prosta. Zamiast rozwiązywać problemy, należy do nich nie dopuszczać. Downstream, odmiennie od upstream, oznacza reagowanie na problemy i ich rozwiązywanie. Łatwo zrozumieć, że taki model wymaga wysiłku, generuje większe koszty, jest też bardziej ryzykowny pod względem ewentualnych strat. Mimo to ludzie częściej działają zgodnie z modelem downstream: skupiają się na rozwiązywaniu problemów. Gaszą pożary, usuwają awarie, ale jakoś nie zabierają się do tego, co jest ich przyczyną.

Czytaj więcej

"Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!", Klaudia Pingot

"Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!", Klaudia Pingot

Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry nogami. To książka, która zawiera wiele opowieści, anegdot i przykładów. Opiera się na badaniach naukowych, choć jednocześnie przedstawia zagadnienia niewyjaśnione i zagadkowe. Łączy biznes, psychologię, filozofię Wschodu z życiem i naszymi codziennymi wyborami.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.