Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musimy się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. O tym, jak występować inaczej niż wszyscy pisze w swojej książce Lidia Buksak.

Większość wystąpień i prezentacji jest przeładowana danymi, za długa, nic nie wnosząca – po prostu nudna. Prezenterzy są jak niewolnicy przestarzałych metod – ich pan ma na imię Nuda, a na nazwisko Power Point. Ma się wrażenie, że przygotowując i prowadząc prezentacje, powtarzają jedynie stare sposoby, nie myślą inaczej, nie szukają nowych rozwiązań. Owszem, rozwój biznesu jest ich pasją, ale opowiadanie o nim jedynie obowiązkiem.

Można jednak inaczej. Szanując wzorce i znane narzędzia, ale zadając sobie pytania: „Co dalej?”, „Jak się rozwijać?”, „Co zrobić, żeby pokazać światu swój biznes w innowacyjny sposób?”. „Szkoła mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy” zawiera wskazówki, jak skutecznie i szybko stworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji, jak radzić sobie ze stresem i budować swój autorytet i pozycję eksperta oraz jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami.

Warto zwrócić uwagę, że autorka książki to praktyk – jest trenerką wystąpień publicznych i logopedą medialnym. Publikacja stanowi sumę jej wieloletniego doświadczenia.

Zobacz również

Team lider: czy członkowie zespołu muszą się lubić?

AS_30_6.jpg

Kiedyś usłyszałem taką maksymę: „pracownicy nie muszą się lubić, oni mają ze sobą dobrze współpracować”. Tylko czy zespół może być efektywny, kiedy relacje między jego członkami są cały czas napięte, a spotkania nie należą do przyjemności? Wszystko zależy od kilku czynników, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, zatem przyjrzyjmy się im i spróbujmy odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

Czytaj więcej

"Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą" ‑ Damon Zahariades

AS_30_4.4.jpg

Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami.

Czytaj więcej

"QBQ! Pytania trafiające w sedno. Osobista odpowiedzialność w pracy i w życiu prywatnym" ‑ John G. Miller

AS_30_4.3.jpg

Dlaczego nie może być jak wcześniej? Kto tym razem nawalił? Kiedy wreszcie oni poważnie nas potraktują? Kiedy w końcu ktoś mnie przeszkoli? Może zadajesz takie lub podobne pytania, a już na pewno wciąż słyszysz je u innych.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama