Szkoła mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy

As Sprzedaży 21/2019 Tekst otwarty
AS_21_4.jpg

Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musimy się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. O tym, jak występować inaczej niż wszyscy pisze w swojej książce Lidia Buksak.

Większość wystąpień i prezentacji jest przeładowana danymi, za długa, nic nie wnosząca – po prostu nudna. Prezenterzy są jak niewolnicy przestarzałych metod – ich pan ma na imię Nuda, a na nazwisko Power Point. Ma się wrażenie, że przygotowując i prowadząc prezentacje, powtarzają jedynie stare sposoby, nie myślą inaczej, nie szukają nowych rozwiązań. Owszem, rozwój biznesu jest ich pasją, ale opowiadanie o nim jedynie obowiązkiem.

Można jednak inaczej. Szanując wzorce i znane narzędzia, ale zadając sobie pytania: „Co dalej?”, „Jak się rozwijać?”, „Co zrobić, żeby pokazać światu swój biznes w innowacyjny sposób?”. „Szkoła mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy” zawiera wskazówki, jak skutecznie i szybko stworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji, jak radzić sobie ze stresem i budować swój autorytet i pozycję eksperta oraz jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami.

Warto zwrócić uwagę, że autorka książki to praktyk – jest trenerką wystąpień publicznych i logopedą medialnym. Publikacja stanowi sumę jej wieloletniego doświadczenia.

Drukuj

Zobacz również

Archiwum