Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musimy się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. O tym, jak występować inaczej niż wszyscy pisze w swojej książce Lidia Buksak.

Większość wystąpień i prezentacji jest przeładowana danymi, za długa, nic nie wnosząca – po prostu nudna. Prezenterzy są jak niewolnicy przestarzałych metod – ich pan ma na imię Nuda, a na nazwisko Power Point. Ma się wrażenie, że przygotowując i prowadząc prezentacje, powtarzają jedynie stare sposoby, nie myślą inaczej, nie szukają nowych rozwiązań. Owszem, rozwój biznesu jest ich pasją, ale opowiadanie o nim jedynie obowiązkiem.

Można jednak inaczej. Szanując wzorce i znane narzędzia, ale zadając sobie pytania: „Co dalej?”, „Jak się rozwijać?”, „Co zrobić, żeby pokazać światu swój biznes w innowacyjny sposób?”. „Szkoła mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy” zawiera wskazówki, jak skutecznie i szybko stworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji, jak radzić sobie ze stresem i budować swój autorytet i pozycję eksperta oraz jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami.

Warto zwrócić uwagę, że autorka książki to praktyk – jest trenerką wystąpień publicznych i logopedą medialnym. Publikacja stanowi sumę jej wieloletniego doświadczenia.

Also check

On-line only no. 22/2019

#ZgrupowanieAsówSprzedaży2019 – podsumowanie

ASy_1.jpg

Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży za nami. To były dwa dni intensywnych treningów sprzedażowych – od budowania marki osobistej, przez zarządzanie lejkiem, po dostarczenie klientom unikalnych doświadczeń w procesie sprzedaży.

Read more

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

Kompas_4.2.jpg

To przewodnik, który powstał z myślą o firmach, agencjach, freelancerach i osobach oferujących usługi klientom indywidualnym. Krok po kroku, rozdział po rozdziale, przygotowuje czytelnika do współpracy z klientami premium z Polski oraz z zagranicy.

Read more

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Kompas_4.1.jpg

Jakich kompetencji będzie potrzebował handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na zmieniającym się rynku? Czy obecnie handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Książka Arkadiusza Bednarskiego i Kingi Religi jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama