Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musimy się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. O tym, jak występować inaczej niż wszyscy pisze w swojej książce Lidia Buksak.

Większość wystąpień i prezentacji jest przeładowana danymi, za długa, nic nie wnosząca – po prostu nudna. Prezenterzy są jak niewolnicy przestarzałych metod – ich pan ma na imię Nuda, a na nazwisko Power Point. Ma się wrażenie, że przygotowując i prowadząc prezentacje, powtarzają jedynie stare sposoby, nie myślą inaczej, nie szukają nowych rozwiązań. Owszem, rozwój biznesu jest ich pasją, ale opowiadanie o nim jedynie obowiązkiem.

Można jednak inaczej. Szanując wzorce i znane narzędzia, ale zadając sobie pytania: „Co dalej?”, „Jak się rozwijać?”, „Co zrobić, żeby pokazać światu swój biznes w innowacyjny sposób?”. „Szkoła mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy” zawiera wskazówki, jak skutecznie i szybko stworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji, jak radzić sobie ze stresem i budować swój autorytet i pozycję eksperta oraz jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami.

Warto zwrócić uwagę, że autorka książki to praktyk – jest trenerką wystąpień publicznych i logopedą medialnym. Publikacja stanowi sumę jej wieloletniego doświadczenia.

Zobacz również

"Kurs wiedzy o winie" ‑ legendarna książka znów w sprzedaży!

AS_26_25.jpg

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący miłośnicy tego trunku, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Czytaj więcej

"No to w drogę!" Handlowiec w delegacji zagranicznej

AS_26_10.jpg

Pieniądze leżą w portfelu klienta, co zatem robisz w biurze, a nie u niego? Takie pytanie zadaje jeden ze znanych mi szefów sprzedaży, kiedy widzi swojego pracownika przy biurku. Jeśli takie pytanie dotyczy również ciebie, a część twoich aktualnych lub potencjalnych kontrahentów jest poza Polską, to warto wiedzieć, jakie masz prawa i obowiązki podczas zagranicznej podróży służbowej.

Czytaj więcej

6 bohaterów książkowych, od których handlowiec może się czegoś nauczyć

AS_26_5.jpg

Czy jako sprzedawcy możemy szukać inspiracji w literaturze niezwiązanej typowo z biznesem? Oczywiście, bo każda książka może nas czegoś nauczyć i pobudzić do refleksji na temat naszej pracy. Jak powiedziała Maria Dąbrowska, możliwość czytania to jeden z największych cudów naszej cywilizacji, dlatego korzystajmy z niego jak najczęściej. Zapraszam do poznania sześciu bohaterów literackich, od których możemy się uczyć rzeczy niezbędnych w naszym fachu.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama