Nigdy tak bardzo nie docenialiśmy obecności konsultantów obsługi klienta jak właśnie podczas pandemii. Świat po COVID-19 będzie jednak – jak zapowiada wielu ekspertów – zupełnie inny. Będzie bardziej cyfrowy? Z pewnością! Dlatego tak ważne jest trzymanie ręki na pulsie, aby nasze firmy były w stanie zmienić się na potrzeby cyfrowego klienta.

Święto obsługi klienta już we wrześniu

Dzisiaj wystarczy uczestniczyć w kilku webinariach, aby wyrobić sobie opinię o tym, jak takie cyfrowe biuro obsługi klienta powinno wyglądać. Żadne jednak nie da 100% gwarancji, że to, co robimy, spełnia oczekiwania klientów. Żadne z nich nie da nam także przekroju tego, co dzieje się na rynku obsługi klienta i sprzedaży w kanałach zdalnych. I pozostalibyśmy bez odpowiedzi na nurtujące nas pytania aż do momentu, gdy na rynku konferencji pojawiło się wyjątkowe – na swój sposób wydarzenie – Customer Care Festival.

W dobie pandemii odbywa się ono w formie zdalnej (on-line) już drugi rok. Poprzednie – i mamy nadzieję – następne odbywać się będą w wersji stacjonarnej. Dlatego tym bardziej warto wziąć udział w wydarzeniu, które skupia ponad 100 najlepszych ekspertów tego obszaru w Polsce. Podczas dwóch dni, aż na trzech równoległych scenach, będzie można wysłuchać nawet 120 prezentacji, paneli dyskusyjnych i warsztatów. Tegoroczna edycja wydarzenia zaplanowana jest też na rekordową liczbę uczestników – ponad 800.

Czym jest Customer Care Festival? Najprościej mówiąc, to wydarzenie dla liderów i entuzjastów najlepszych standardów obsługi klienta, CX, CC i obsługi zdalnej. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia rynkowe, case studies oraz rynkowe trendy.

Dlaczego warto wziąć udział?

Wydarzenie jest bezpłatne. Umożliwi ono nawiązanie nowych relacji biznesowych, obserwacji najlepszych standardów, poznania liderów obsługi klienta, przeprowadzania wielu kuluarowych rozmów bezpośrednio w trakcie konferencji, jak i po niej, na specjalnej tylko dla uczestników grupie dyskusyjnej.

Bezpłatna rejestracja i program na www.festivalcc.pl

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Prawne aspekty akcji promocyjnych

Prawne aspekty akcji promocyjnych
  • Jakie są najważniejsze formy akcji promocyjnych oraz cechy każdej z nich?
  • Która akcja promocyjna może być przeprowadzana w formie przyrzeczenia publicznego, a która w formie umowy?
  • Czym jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 42-43/2022

"Szefie, stresuje mnie moja praca..."

"Szefie, stresuje mnie moja praca..."
  • Których pięć kluczowych elementów, według badań Instytutu Gallupa, decyduje o zadowoleniu z życia i pracy?
  • Kiedy stres w pracy staje się groźny?
  • Czy i w jaki sposób szef powinien reagować, gdy pracownicy skarżą się na wysoki poziom stresu w pracy?
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.