Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Jacek Szczepański próbuje nas przekonać, że można.

Książka „Strategiczny brand marketing” jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątków sympozjów i bezpośrednich rozmów ze specjalistami ds. marketingu

Autor odpowiada w niej na pytania, czym jest marka, jakie są zależności między nią a rynkiem oraz na czym polega skuteczny brand marketing. Drugie wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.

 

Zobacz również

Team lider: czy członkowie zespołu muszą się lubić?

AS_30_6.jpg

Kiedyś usłyszałem taką maksymę: „pracownicy nie muszą się lubić, oni mają ze sobą dobrze współpracować”. Tylko czy zespół może być efektywny, kiedy relacje między jego członkami są cały czas napięte, a spotkania nie należą do przyjemności? Wszystko zależy od kilku czynników, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, zatem przyjrzyjmy się im i spróbujmy odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

Czytaj więcej

"Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą" ‑ Damon Zahariades

AS_30_4.4.jpg

Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami.

Czytaj więcej

"QBQ! Pytania trafiające w sedno. Osobista odpowiedzialność w pracy i w życiu prywatnym" ‑ John G. Miller

AS_30_4.3.jpg

Dlaczego nie może być jak wcześniej? Kto tym razem nawalił? Kiedy wreszcie oni poważnie nas potraktują? Kiedy w końcu ktoś mnie przeszkoli? Może zadajesz takie lub podobne pytania, a już na pewno wciąż słyszysz je u innych.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama