Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Jacek Szczepański próbuje nas przekonać, że można.

Książka „Strategiczny brand marketing” jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątków sympozjów i bezpośrednich rozmów ze specjalistami ds. marketingu

Autor odpowiada w niej na pytania, czym jest marka, jakie są zależności między nią a rynkiem oraz na czym polega skuteczny brand marketing. Drugie wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.

 

Also check

On-line only no. 22/2019

#ZgrupowanieAsówSprzedaży2019 – podsumowanie

ASy_1.jpg

Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży za nami. To były dwa dni intensywnych treningów sprzedażowych – od budowania marki osobistej, przez zarządzanie lejkiem, po dostarczenie klientom unikalnych doświadczeń w procesie sprzedaży.

Read more

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

Kompas_4.2.jpg

To przewodnik, który powstał z myślą o firmach, agencjach, freelancerach i osobach oferujących usługi klientom indywidualnym. Krok po kroku, rozdział po rozdziale, przygotowuje czytelnika do współpracy z klientami premium z Polski oraz z zagranicy.

Read more

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Kompas_4.1.jpg

Jakich kompetencji będzie potrzebował handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na zmieniającym się rynku? Czy obecnie handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Książka Arkadiusza Bednarskiego i Kingi Religi jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama