Najlepszy głos damski i męski, firmy w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz konsultant i manager – tak będzie wyglądała tegoroczna edycja konkursu Ambasador Call Center, której patronuje „As Sprzedaży”.

„Ambasador Call Center” to pierwszy w Polsce konkurs, który wspiera budowanie przez firmy, menedżerów i konsultantów wizerunku branży contact center w mediach. Co roku organizatorzy wyróżniają tych telemarketerów, firmy i menedżerów, którzy przyczynili się do popularyzacji wiedzy o branży i jej promocji.

Konkurs buduje wśród firm świadomość potrzeby działań promujących całą branżę. Dla konsultantów to motywator i okazja, by spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy – możliwości zdobycia wiedzy i umiejętności, które można wykorzystywać we wszystkich obszarach przyszłej kariery zawodowej.

W tym roku nagrody zostaną przyznane w 5 kategoriach:

  • Konsultant contact center – za najlepszy artykuł lub film opisujący pozytywne aspekty pracy w call center;
  • Manager contact center – dla najlepszego menedżera prowadzącego publiczny dialog z konsumentami, edukującego branżę i promującego dobre praktyki;
  • Komunikacja zewnętrzna w firmie – dla najbardziej „aktywnej” firmy promującej pracę w call center i dobre praktyki związane z telefoniczną obsługą klienta i telesprzedażą;
  • Komunikacja wewnętrzna firmy – za projekty dotyczące obszarów komunikacji wewnątrz organizacji, których celem jest pozyskanie pracowników jako ambasadorów organizacji;
  • Najlepszy głos damski i męski – dla najbardziej przyjemnego dla ucha, wyrażającego pozytywne emocje głosu.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w październiku 2017.

Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

  1. Napisz felieton lub nakręć krótki film o pracy w call center.
  2. Wyślij pracę konkursową wraz z formularzem zgłoszeniowym do końca czerwca na adres: konkurs@callcenternews.pl lub zgłoś się poprzez formularz na stronie konkursu, dodając swoje zdjęcie i krótką notatkę biograficzną o sobie oraz tekst felietonu lub link do filmu.

Więcej informacji: www.ambasadorcallcenter.pl

Zobacz również

Jak być handlowcem, którego żaden menedżer nie będzie chciał wypuścić z rąk

Jak być handlowcem, którego żaden menedżer nie będzie chciał wypuścić z rąk

W ostatnich latach dość często mówiło się o „rynku pracownika”. W ofertach pracy można było przebierać – jeśli praca nam się nie podobała to nie było problemu, by ją zmienić w zasadzie z tygodnia na tydzień. W związku z tym pracodawcy zaczęli mierzyć się z brakiem lojalności niektórych podopiecznych. Potem przyszedł marzec 2020 i nieco wywrócił te zasady do góry nogami. Dzisiaj, zwłaszcza w niektórych branżach, trzeba się naprawdę wykazać, aby utrzymać nie tylko siebie, ale i całą firmę na powierzchni. Co cechuje handlowców, którzy nie tylko utrzymują posady, ale są tak cenieni, że przełożeni zrobią wszystko, aby ich zatrzymać przy sobie?

Czytaj więcej

"Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi" Safi Bahcall

"Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi" Safi Bahcall

Bahcall wywraca do góry nogami utarte schematy i udowadnia, że innowacje pojawiają się wtedy, kiedy ludzie stawiają na odlotowe pomysły (loonshots), czyli powszechnie lekceważone koncepcje, których autorzy są traktowani jak dziwacy, choć w rezultacie to one prowadzą do wybitnych osiągnięć na polu nauki i biznesu, tzw. moonshots. To najczęściej polecana książka roku 2019 wśród dyrektorów generalnych i przedsiębiorców (według Agencji Bloomberga).

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama